יותר מ-2 מיליארד ש"ח: זינוק בשימוש בארנק דיגיטלי בחודש הקניות

חברת שב"א פרסמה את נתוני הרכישות באמצעות טלפונים ושעונים חכמים לחודש נובמבר, אשר מצביעים על עלייה של פי 5.2 בשימוש באמצעים דיגיטליים מתקדמים לעומת החודש המקביל אשתקד. היקף הרכישות בארנקים דיגיטליים ושעונים חכמים היוו בנובמבר 5.5% מסך ההוצאות באשראי בישראל. סמנכ"לית שב"א: "החדירה של התשלומים המתקדמים בישראל מהירה מאוד"

Businesswoman,phone,and,laptop,using,,,online,shopping,concept.
קניות אונליין | צילום: shutterstock

שירותי הבנק האוטומטיים (שב"א) פירסמו הבוקר (שני) נתונים מחודש נובמבר האחרון, אשר מצביעים על גידול בשימוש בארנקים דיגיטליים בישראל, וכן על עלייה בסכומי ההוצאות. בשב"א מסבירים את המספרים הגדולים באמצעות חגי הקניות, וכן יום השבתון בבחירות לכנסת ה-25.

על פי הנתונים, ההוצאות של הישראלים בחודש נובמבר השנה באמצעות ארנקים דיגיטליים, הסתכמו ב-2.163 מיליארד שקלים, זינוק של פי 5.2 לעומת נובמבר בשנה שעברה, שבו היקף הרכישות בארנקים דיגיטליים עמד על קצת יותר מ-4 מיליון ש"ח.

הבחירות הוציאו את הישראלים לקניות (ארכיון)
הבחירות הוציאו את הישראלים לקניות (ארכיון) | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כמו כן, סכום ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים מהווה עלייה של 7.8% לעומת ההוצאות באמצעים מתקדמים אלו בחודש הקודם לו, אוקטובר 2022, במהלכו נרשמו הוצאות בהיקף של 2.007 מיליארד ש"ח. היקף הרכישות בארנקים דיגיטליים ושעונים חכמים בנובמבר היוו 5.5% מסך ההוצאות באשראי בישראל.

סמנכ"לית פיתוח עסקי, שיווק ומכירות בשב"א, טלי הולנברג, אמרה עם פרסום הנתונים: "חודש נובמבר, שידוע גם כחודש הקניות, הגביר את השימוש באמצעי התשלום המתקדמים והגדיל את היקף ההוצאות דרך ארנקים דיגיטליים. החדירה של מערכת ה-EMV למשק הישראלי מתרחבת בצורה מהירה ומאפשרת לצרכנים להכניס לשימוש עולם שלם ומגוון של תשלומים מתקדמים וטכנולוגיה חדישה המביאים עמה נוחות וגמישות מרבית בביצוע עסקאות הן לבתי העסק והן לצרכנים".