כשלו המגעים לרכישת הענק של Wiz; אסף רפפורט: "ממשיכים בדרכנו"

פיצוץ בשיחות לעסקת הרכישה הגדולה ביותר בתולדות ההייטק בישראל: ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי במייל ששלח מנכ"ל החברה לעובדים הוא כתב כי החברה שואפת בעת הזו להנפקה: "למרות שההצעה מחמיאה לנו, בחרנו להמשיך בדרכנו"

זמן צפייה: 03:36

ווול סטריט ג'ורנל דיווח הבוקר (שלישי) כי כשלו השיחות לרכישת חברת Wiz הישראלית על-ידי גוגל בסכום של 23 מיליארד דולר. מנכ"ל Wiz, אסף רפפורט, שלח מייל לעובדים שבו כתב כי החברה שואפת בעת הזאת להנפקה. "אני יודע שהשבוע האחרון היה אינטנסיבי, עם כל הבאזז שנוצר סביב העסקה", כתב רפפורט - והוסיף: "למרות שההצעה מחמיאה לנו, בחרנו להמשיך בדרכנו לבניית Wiz".

המשא ומתן היה בשלביו המתקדמים לרכישת חברת האבטחה הישראלית, ואם העסקה הייתה יוצאת לפועל - זה היה עתיד להיות האקזיט הישראלי הגדול ביותר עד כה, והרכישה הגדולה ביותר של גוגל.

מטה חברת "Wiz
מטה חברת "Wiz | צילום: פלאש

"Wiz" היא חברה לאבטחת פעילות במחשוב ענן, אשר הוקמה במרץ 2020, וכעבור שנה הגיע שוויה ל-1.7 מיליארד דולר. מרכז הפיתוח של החברה שוכן בישראל, אך היא רשומה בארצות הברית והמשרד הראשי שלה הוא בניו יורק. לחברה משרדים גם בפאלו אלטו ובלונדון. בסוף שנת 2023 הגיעו המכירות השנתיות של החברה ל-350 מיליון דולר.