מקדש בודהיסטי, פארקים ושוק לילה: 24 שעות בבנגקוק עם מאה דולר

בירת תאילנד היא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם, אך מה ניתן לעשות בה במשך יממה עם תקציב מצומצם? מבית קפה על טהרת חדי הקרן, דרך אקווריום ענק - ועד הפאד-תאי הטוב במדינה • "ברקוד"

זמן צפייה: 02:35

בנגקוק, בירת תאילנד, היא אחת הערים הגדולות באסיה ומיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם. בדיקת "ברקוד" גילתה מה אפשר לעשות ב-24 שעות בעיר עם מאה דולרים בלבד. את הבוקר נפתח ב"יוניקורן קפה", בית קפה שכולו על טהרת חדי הקרן. כוס שוקו חם עם הפתעות רבות מעל תעלה שלושה דולרים, ועם רוצים משהו ליד לנשנוש, נוסיף עוד שישה דולרים.

משם נמשיך לקניון "סיאם פרגון" שבו נמצא אחד האקווריומים הגדולים במזרח, "סיאם אושן וורלד", עם כשלושים אלף יצורי ים, מנהרה תת-מימית ואפשרות לצלילה עם כרישים. כניסה לשם תעלה 19 דולרים למבוגר ו-18 לילד. כמו כן, תמורת ארבעה דולרים נוספים ניתן לשכור סירה עם תחתית שקופה - דרכה ניתן לצפות בדגים, בכרישים ובצבי הים.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

"הצ'חצ'חים" מול "הם מפחדים": זה הזמן להכריע – ביבי או בגין?

איראן עושה בית ספר למערב – שכמעט ולא מגיב • פרשנות

אם בת ה-13 ששתתה בבר מצווה מים מהולים בסם: ניסו לסמם אותה

בנגקוק
בנגקוק | צילום: החדשות 13

מי שהחוויה הזו יקרה עבורו, יכול להגיע לפארק המים "פנטזיה", אליו הכניסה תעלה שישה דולרים לאדם בלבד, או לקחת מונית בשלושה דולרים ל"לומפיני פארק", בו מסתובבות לטאות כוח ענקיות. בנוסף, אפשר לשכור סירה ולשוט באגם בשלושה דולרים.

אי אפשר לבקר בבנגקוק בלי לעבור במקדש הבודהה הגדול והעתיק, שמחיר הכניסה אליו עומד על שלושה דולרים. סיבה נוספת להגיע למקום, היא שבית הספר הראשון למסאז' תאילנדי נמצא שם - בו יעלה פוט-מסאז' שישה דולרים לאדם.

לאחר מכן, ניסע לדוכן טיפ סמאי שמתהדר בכוכב מישלן - שם אפשר לאכול את מנת הפאד-תאי שנחשבת לטובה במדינה - בשני דולרים וחצי בלבד. משם ניקח מונית לשוק הלילה "ניאון מרקט" - שמלא באורות צבעוניים, דוכני משחקים לילדים והופעות חיות, ואחרי כל זה, עוד נשאר לא מעט כסף לקניות ולבילוי לילי.