רשת "קרפור" בדרך לישראל: הסניפים הראשונים ייפתחו עד סוף 2022

אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולה בעולם תיפתח חנויות גם בארץ. תוך שלוש שנים כ-150 סניפי "ביתן-מגה" צפויים להפוך לסניפי רשת הקמעונאות, במקביל לפתיחתם של אחרים. "הצרכן יקבל מוצרים טובים יותר, במחירים נוחים יותר"

זמן צפייה: 01:27

חברת אלקטרה הודיעה הבוקר (ראשון) חתמה על מזכר הבנות עם רשת הקמעונאות "קרפור", שצפויה לפתוח מספר סניפים בישראל עד לסוף שנת 2022. בנוסף, תוך שלוש שנים יוסבו למעלה מ-150 סניפי "ביתן-מגה" לקרפור, במקביל לפתיחת סניפים חדשים. הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב עד אפריל 2022. הסכם הזכיינות בין הצדדים הוא לתקופה של 20 שנה, עם אפשרות להארכה ל-20 שנים נוספות.

"קרפור" היא הקמעונאית הבינלאומית הגדולה ביותר שנכנסה עד היום לישראל, עם כ-14 אלף סניפים ביותר מ-40 מדינות ומחזור מכירות של 81.2 מיליארד אירו. החברה פועלת בפורמטים קמעונאיים שונים: היפרמרקטים, סופרמרקטים, Cash & Carry, חנויות עירוניות ואתרי מכירות אונליין, המותאמים לכל מדינה ומדינה.

עבור קרפור מדובר בהרחבת הפעילות הבינלאומית של החברה, נשיא החטיבה הבינאלומית של החברה פטריק לאספרגוס: "אנו שמחים לחתום על ההסכם, שמוכיח שוב את היסודות האיתנים של אסטרטגיית הזיכיונות הבינלאומית של קרפור. אנו סמוכים ובטוחים שהגעתה של קרפור לישראל תעזור משמעותית בשיפור חוויית הקניה המקומית ותחזק את כוח הקנייה של הצרכן שיקבל מוצרים טובים יותר, במחירים נוחים יותר".

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר מסר כי "כניסת קרפור לישראל היא המהלך הגדול והמשמעותי ביותר בתולדות הקמעונאות בישראל מאז ומעולם. היותה של קרפור רשת שיווק עולמית מובילה ויצרנית מזון וצריכה מהגדולות בעולם, יאפשרו להוביל את שוק המזון והצריכה בישראל ולהיכנס לתחומים חדשים".