המגמה נמשכת: מחירי הדירות עלו גם בחודש אפריל

לפי מדד המחירים לצרכן, בחודשיים האחרונים טיפסו מחירי דירות ב-0.1%, לעומת ינואר ופברואר. בפילוח לפי מחוזות, בירושלים, בת"א ובצפון נרשמה עליה במחירים, בעוד בחיפה ובדרום - ירידה

זמן צפייה: 00:59

מחירי הדיור המשיכו לעלות בחודש אפריל, לאחר שרשמו עלייה גם בחודש מארס, ששברה את רצף הירידות או הקיפאון במחירים, כך לפי "מדד מהחירים לצרכן" שפורסם הערב (רביעי). מהנתונים עולה כי בחודשים פברואר ומארס השנה, מחירי הדירות עלו ב-0.1%, לעומת החודשים ינואר ופברואר. בסך הכול, ב-12 החודשים האחרונים, נרשמה עלייה של 0.5% במחירי הדירות.

בפילוח מדדי המחירים לפי מחוזות, נמצא כי בירושלים עלו המחירים ב-0.3%, בצפון ב-1.6%, בחיפה ב-0.1%-, במרכז ב-0.3%-, בתל אביב ב-0.2% ובדרום ב-0.5%-. במדד מחירי דירות חדשות, נמצא כי מחיריהן ירדו ב-0.2%.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

חמאס פעל להכלת אירועי "יום הנכבה": אך מצפה לתמורה • פרשנות

הגבר שירק על שגריר פולין: "מתנצל, לא ידעתי שהוא ברכב"

"ביקור הפתע של פומפאו בבגדאד - בעקבות מודיעין ישראלי"

סקירת מחירים ממוצעים במחוזות השונים בארץ
סקירת מחירים ממוצעים במחוזות השונים בארץ | צילום: החדשות 13

מדד המחירים לצרכן עלה ב-0.3% בחודש אפריל. ב-12 החודשים האחרונים עלה המדד ב-1.3%, ומתחילת השנה ב-0.8%. עליות מחירים גבוהות נרשמו במיוחד במוצרי הלבשה והנעלה עם 2.4%, בפירות טריים עם 1.5%, בתחבורה עם 1.5% ובתרבות ובידור עם 1.1%.

מהשוואת העסקאות שבוצעו בתקופה הנוכחית לעומת התקופה המקבילה אשתקד, עולה כי עליות מחירים נרשמו בעיקר במחוזות חיפה עם 2.2% והדרום עם 1.9%, מנגד, ירידות מחירים נרשמו במחוזו תל אביב וירושלים עם 1.1%- ו-0.8%- בהתאמה.

יש לציין, כי הנתונים תמיד לא סופיים - ומתעדכנים כשדיווחי העסקאות זורמים בחודשים העוקבים.