בעקבות התקלות: משרד השיכון שוקל לדחות את המועד האחרון להרשמה ל"דירה בהנחה"

על רקע הבעיות באתר הרישום להגרלה, בסוף השבוע האחרון נוספו 4,000 זכאים חדשים בשל שיחות חוזרות לפונים. סיכויי הזכייה בת"א ירדו לפחות מאחוז, ובראשל"צ לכדי אחוז וחצי. במקביל, מאות צעירים עדיין מחכים לשיחה חוזרת כדי לברר את זכאותם

זמן צפייה: 01:50

בעקבות התקלות הרבות באתר ההרשמה להגרלת "דירה בהנחה", במשרד השיכון שוקלים את דחיית הדד-ליין להרשמה למבצע, אשר מראש הוקצו לה שבועיים בלבד, כך פורסם הערב (שבת) ב"מהדורת השבת".

מחר או ביום שני יחליטו במשרד השיכון אם לדחות את המועד האחרון להרשמה להגרלה, לאור תלונות רבות על תקלות במערכת ההרשמה. בנוסף, בסוף השבוע נוספו 4,000 זכאים חדשים למבצע בעקבות שיחות יוצאות מהחברות המשכנות לזכאים, אך יש מאות צעירים שעדיין מחכים לשיחה חוזרת כדי לברר את זכאותם.

במשרד השיכון הבהירו כי יחזרו לפונים שהשאירו הודעה קולית בלבד, ורבים יצטרכו להציג אישורים כגון "ידועים בציבור" או היעדר דירה בטאבו, על מנת להיחשב כזכאים לצורך ההרשמה. בנוסף, בסוף השבוע האחרון הלכו וירדו סיכויי הזכייה של אותם הצעירים שמשתתפים בהגרלה, כשבתל אביב יש פחות מאחוז אחד לזכות ובראשון לציון סביב האחוז וחצי. מכאן, שממילא הסיכוי לזכייה בסיבוב הראשון של המבצע, בין עשרת אלפים הדירות הנוכחיות, איננו גבוה במיוחד.