איזי ג'ט מבטלת את כל טיסותיה לישראל - עד סוף אוקטובר

לאחר שחברת התעופה הבריטית הודיעה אתמול כי תפסיק לטוס לנתב"ג עד 21 באפריל, כעת הוחלט באיזי ג'ט לבטל את את כלל הטיסות לישראל עד לסוף הקיץ. החברה תציע החזר כספי מלא למי שהזמינו כרטיסים לטיסות שיבוטלו בשל ההחלטה

איזיג'ט. ארכיון
איזיג'ט שוב בורחת | צילום: רויטרס

רגע לפני פסח: חברת התעופה הבריטית איזי ג'ט הודיעה היום (שלישי) על ביטול טיסותיה לישראל וממנה עד 27 באוקטובר. לקוחות שהזמינו כרטיסים לטיסות שיבוטלו בשל ההחלטה יהיו זכאים להחזר כספי מלא מהחברה. דובר איזי ג'ט הסביר בהצהרה כי הסיבה להפסקת הטיסות לת"א עד סוף הקיץ היא המצב הביטחוני "המתמשך והמתפתח".

אתמול הודיעה החברה כי תפסיק זמנית את הטיסות לנתב"ג עד 21 באפריל. זאת, ברקע ההערכות כי ישראל תגיב על המתקפה האיראנית בלילה שבין שבת לראשון, והחשש מהסלמה אזורית. כעת, כאמור, הוחלט באיזי ג'ט להאריך את ההחלטה עד סוף הקיץ.

עוברים ושבים בנתב"ג הבוקר
עוברים ושבים בנתב"ג בבוקר שאחרי המתקפה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
נמל התעופה בן גוריון
נמל התעופה בן גוריון בבוקר שאחרי המתקפה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בצל המתיחות בין ישראל לאיראן מאז החיסול בדמשק, חברות תעופה מרחבי העולם שינו בשבוע האחרון מסלולי טיסה או ביטלו את טיסותיהן הן לישראל ולאיראן, הן למדינות השכנות ירדן, לבנון ועיראק. גם לאחר המתקפה, רבות מהן טרן שבו לטוס ליעדים אלה. בין החברות שטרם שבו לטוס לישראל - KLM ההולנדית, אייר-קנדה ואייר-אינדיה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1404242139' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_9ah0x7qh' duration='192']

בתוך כך, לופטהנזה הגרמנית צפויה לחדש היום את טיסותיה לישראל, לירדן ולעיראק. עם זאת, הטיסות לאיראן וללבנון מושהות, לפי שעה, עד יום חמישי. חברת איתיחאד איירווייז מהאמירות אבו-דאבי שבה לטוס לישראל כבר אתמול.