מקרי בוחן בתחום השיווק הדיגיטלי

לומדים מהניסיון: כנס נקסט קייס 2017 יציג מקרי בוחן בתחום השיווק הדיגיטלי

ב-2017, חלק ניכר מהשיווק אם לא רובו מתרחש בזירה הדיגיטלית. הדרכים לעשות זאת הן מגוונות: קידום אתרים בגוגל, שיווק באמצעות תוכן, שיווק במייל, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק ועוד. אך מה שהכי מאתגר ומקשה על המשווקים הדיגיטליים בעבודתם הוא אופיה הדינמי של הרשת: כאן גוגל מעדכנת את אלגוריתם החיפוש שלה, ושם פייסבוק מכניסה שינויים לניהול עמודים עסקיים; השימוש ההולך וגובר בסמארטפון גם הוא מביא לשינויים רבים בדרך בה השיווק באינטרנט עובד.
מאחר שדברים משתנים כל העת, אנשים שעוסקים בשיווק דרך הרשת (מקדמי אתרים בגוגל, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי שיווק בארגונים, יזמים, בעלי עסקים וכו') חייבים להישאר כל הזמן עם יד על הדופק, לנצל לטובתם את כל הכלים והטקטיקות שבנמצא, והכי חשוב: ללמוד מטעויות ומהצלחות של אחרים בתחומם, כי אין חכם כבעל ניסיון.
כנס נקסט קייס: נציגים של חברות מובילות מרצים על אתגרים בשיווק דיגיטלי

כנס נקסט קייס 2017 מתמקד באתגרים בעולם השיווק והפתרונות שיכוליים לסייע בהתמודדות עמם. בכנס ירצו 18 דוברים שעוסקים בשיווק דיגיטלי באופן יום-יומי, כאשר כל אחד מהם יציג מקרה בוחן בתחומו: שיווק באמצעות תוכן, פלטפורמות סחר מקוון, קידום אתרים בגוגל, ביג דאטה, אנליטיקס, growth hacking ועוד.
את הכנס יזם ב-2013 פבל ישראלסקי, מנכ"ל קבוצת אנגורה מדיה ומייסד הבלוג קידום אתרים AskPavel שעוסק בשיווק דיגיטלי. הכנס ייערך השנה זו הפעם הרביעית, ויארח בין היתר דוברים מחברות בינלאומיות גדולות כמו Payoneer, Wix, Webpals ו-Outbrain.
מקרי הבוחן בכנס: משיווק משפיענים ועד קידום בגוגל של אתרי Wix

אלה הם כמה ממקרי הבוחן שיהיה ניתן לשמוע בכנס:
אלעד רביד מהמותג "קפה עלית" שבבעלות חברת שטראוס קפה יסקור את הדרך בה נבנתה פלטפורמת האיקומרס באתר המותג, כחלק מתהליך בניית המותג "קפה עלית" בישראל ותוך מתן דגש לחוויית הצרכן באתר. בהתבסס על ניסיונו בתהליך, רביד יעניק כלים ותובנות למי שמתעניין בכניסה אל עולם האי קומרס אך לא יודע כיצד לגשת לכך.
לירז פוסטן מחברת Outbrain תדבר על הדרך בה החברה הצליחה להגדיל את ההמרות האורגניות שלה באופן ניכר, באמצעות אסטרטגיה שנבנתה על שיתוף פעולה בין צוותים שונים בחברה. הצוותים ביצעו התאמות של עמודים באתר לדרישות של גוגל, שינו את אופן הפניה לקהל היעד, הפכו את שירות הלקוחות ליעיל יותר, שדרגו את הפעילות השיווקית בערוצים כמו מדיה חברתית, מייל ופרסום במנועי חיפוש – וכל זה הוביל לעלייה משמעותית של אתר החברה בתוצאות החיפוש בגוגל, וכתוצאה מכך, גם לגדילה בהמרות האורגניות.
איתן הלמן מחברת Wix ינפץ את המיתוס לפיו קשה מאד לקדם אתרי Wix בתוצאות החיפוש של גוגל, ויציג את הדרכים בהן ניתן לבצע זאת תוך סקירת שלושה אתרים שונים שהחברה קידמה בגוגל בהצלחה. בתוך כך, הוא יציג את טכנולוגיית קידום האתרים של החברה ויסביר כיצד יש לגבש אסטרטגיה תפורה אישית לטווח הארוך במטרה לקדם אתרי Wix בהצלחה.
מורן זר-קצנשטיין מחברת הוניגמן תדבר על כוחו של שיווק משפיענים וכיצד הוא יכול להעלות מכירות של מותג באופן משמעותי. בקייס סטאדי שלה היא תסקור את שיתוף הפעולה שיצרה רשתTNT עם שתי אושיות רשת פופולריות בקרב בני נוער, יצרה איתן קולקציות קפסולה מיוחדות וקידמה אותן ברשת באמצעות סרטוני וידאו – וכיצד אסטרטגיה זאת הובילה לחטיפת הקולקציות מהמדפים.
מתיו טני מחברת Webpals ידבר על האופן בו החברה הצליחה לקדם בגוגל אתר של אחד מלקוחותיה, וזאת באמצעות מחיקה של יותר מ-1000 עמודים באתר שהפכו ללא רלוונטיים. הוא יסביר כיצד החברה מדדה את הסיכון לעומת הרווח שבהשארת עמודים אלה, ומדוע מחיקת עמודים לא רלוונטיים יכולה לשפר את דירוגו של אתר בתוצאות החיפוש של גוגל באופן משמעותי.
למי מיועד כנס נקסט קייס?

כנס נקסט קייס פונה אל קהל יעד מגוון, הכולל בעלי עסקים שמקדמים את העסק בעצמם, מקדמי אתרים מנוסים, מנהלי שיווק בחברות גדולות וכן אנשים שסיימו קורס באחד מתחומי השיווק הדיגיטלי ומעוניינים להיכנס לתחום.
הכנס ייערך ב-6 בדצמבר 2017, במתחם Lago בראשון לציון, ויתחיל בשעה 9:00.