מחפשים לאן להתנדב? עכשיו הכל בקליק אחד

אפליקציית HelpApp מחברת בין כ-170 עמותות לבין אנשים המעוניינים להתנדב ולתרום. "בשלוש לחיצות פשוטות תקבלו היצע של עמותות הרלבנטיות אליכם"

זמן צפייה: 07:08

האפליקציה HelpApp מחברת בין כ- 170 עמותות לבין אנשים המעוניינים להתנדב ולתרום, ומקלה על המתנדבים למצוא את המטרה המעניינת אותו בהתאם לרצונותיו ובצורך העמותה. "השקענו אלפי שעות פיתוח על מנת לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר ולפתח מוצר ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מאמינים שבאמצעות האפליקציה הזו נעלה את המודעות כלפי נתינה והתנדבות בקרב דור העתיד שיוביל את השינוי במדינה בשנים הבאות", מסביר איתי מתתיהו, יו"ר ארגון HelpApp

האפליקציה מאפשרת תוך דקות לבחור האם תרצו לעזור לקשישים בבאר שבע, לבעלי חיים בחיפה או בכלל להצטרף למשלחת בדרכה לבית יתומים באפריקה. "בשלוש לחיצות פשוטות במכשיר הסלולר ומענה על סינון קצר על תחום ההתנדבות, עולה מסך עם היצע של עמותות רלוונטיות, מספר המתנדבים החסר, ושעות וימי ההתנדבות", הוסיף איתי.

לקידום המטרה החשובה הזו התגייסו לא מעט ידוענים, בהם צופית גרנט שמחוברת לנושא באופן אישי: "התנדבות למען הקהילה, מעבר להיותה תורמת לאוכלוסייה לה מסייעים, תורמת לא פחות למתנדב ומלמדת אותו לקבל את השונה ולהכיר את מי שהוא עצמו".

לתמיכה בפרויקט HelpApp

להורדת האפליקציה HelpAPP לאייפון

להורדת האפליקציה HelpAPP לאנדרואיד

העולם הבוקר כל הקטעים