"טיול שופינג": הישראלים שטסים לחו"ל לחגיגות ה"בלאק פריידי"

בסוף השבוע יציינו ברחבי העולם את "יום שישי השחור" שיפתח באופן רשמי את עונת הקניות והמבצעים לקראת חג המולד. והישראלים? הם לא נשארים מאחור ובוחרים לעלות על מטוס - ולהצטרף למסיבה

זמן צפייה: 02:54

כבכל שנה, גם בסוף השבוע הקרוב נראה כיצד אנשים קונים בהתלהבות בחנויות במהלך חגיגות ה"בלאק פריידי", או בשמו העברי "יום שישי השחור", אשר יפתח באופן רשמי את עונת הקניות והמבצעים לקראת חג המולד וימשוך מיליוני אזרחים ברחבי העולם אל מרכזי הקניות. גם הישראלים לא מתכוונים להישאר מאחור, ורבים מהם ינצלו את הימים הקרובים למסע קניות מעבר לים.

"זה נקרא 'טיול שופינג'", הסבירו חן ואושרית כהן, שבחרו לטוס לקרקוב שבפולין ולמלא את המזוודות בפריטים חדשים, "עשינו את המסלול שלנו לפי מסלול הקניות". ישנם עוד עשרות אלפי ישראלים שיטוסו ליעדי קניות אחרים, ולאו דווקא במחירים מוזלים. טיסות לבלאק פריידי שבוורשה יעלו 248 דולרים לאדם, על טיסה ללונדון תשלמו כ-455 דולר לכרטיס, ואילו לניו יורק המחיר הינו כ-945 דולר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סער: "גם נגד מי שמוביל את התנועה 20 שנה – מותר להתמודד"

פרסום ראשון: יוזמת כחול לבן לזירוז הסרת החסינות של נתניהו

היועמ"ש: נתניהו לא חייב להתפטר – הנבצרות היא עניין ציבורי

תור בכניסה לחנות ב''בלאק פריידי''
תור בכניסה לחנות ב''בלאק פריידי'' | צילום: חדשות 13

כדי לצלוח את יום שישי השחור בחו"ל, כדאי לקחת בחשבון את התורים הארוכים ועלויות המכס שייגבו על מוצרי אלקטרוניקה שתביאו ארצה. כמו כן, מומלץ להצטייד במזוודות ריקות על גלגלים שייקלו את הסחיבה ובנעליים נוחות שיעזרו לעבור את מרתון הקניות בשלום. "אני מניחה שנצא עם לא מעט שקיות", אמרה אושרית, "לקחנו מלון שהוא קרוב למרכזי הקניות כדי שנלך לפרוק את השקיות".

ואם בכל זאת החלטתם להישאר בארץ המובטחת, בין מתחמי הקניות הישראליים ואתרי הזמנות מקוונים מחו"ל - אין סיבה לדאגה, זאת משום שההטבות והמבצעים לרגל חג הקניות יארבו לכם בכל פינה.