אישה וילד נהרגו בתאונה בנגב

כביש 25 ממשיך לגבות קרבנות: צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם של אישה כבת 50 ושל ילד כבן 10 שנפגעו בתאונה קשה בתאונת דרכים סמוך לצומת ערערה

זירת התאונה, היום (תיעוד מבצעי מד"א)

ילד בן 10 ואישה בת 50 נהרגו היום (ראשון) ושניים נוספים נפצעו בינוני בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 25 סמוך לצומת ערערה בנגב. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו הילד ובאישה פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותם. במקביל, הצוותים פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה. בעקבות התאונה המשטרה סגרה את כביש 25 לשני הכיוונים, סמוך למחצבות פיוניר ובמקביל נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

סמוך לשעה 16:30 התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונת דרכים בכביש 25 סמוך למחצבות פיוניר, לכיוון דימונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שניים מהפצועים והעניקו במקום טיפול רפואי לשניים נוספים - נער בן 12 וצעיר בן 20. השניים פונו במצב בינוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

שוב תאונה בכביש 25, ארכיון (דוברות מד''א)
שוב תאונה בכביש 25, ארכיון (דוברות מד''א)

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד ובמקום הייתה המולה רבה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, יהודה רפאל מסיקה. "במושב האחורי של אחד מהרכבים ראינו אישה כבת 50 וילד כבן 10 מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בהם בדיקות רפואיות על מנת להעניק להם טיפול רפואי ובתוך זמן קצר נקבע מותם".

עוד הוסיף החובש כי "נהג הרכב, צעיר כבן 20 ונוסע שישב לידו כבן 12 טופלו במקום ופונו במהירות לבי"ח סורוקה כשמצבם בינוני. נהג הרכב השני לא נזקק לפינוי לבית החולים".

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בעשור האחרון אירעו בכביש 25 כ-713 תאונות דרכים, בהן נהרגו 61 בני אדם. "בחלקים רבים מהכביש ישנן בעיות תשתית שמסכנות את הנוסעים בו", אומר ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק. "הכי קל תמיד להאשים את הגורם האנושי אבל הכביש לא סלחני לטעויות הנהג. הכתובת הייתה על הקיר והגיע הזמן שכביש 25 אשר מהווה עורק תחבורה מרכזי מהמרכז דרומה, ישופר ויהפוך לכביש בטוח".