חייכו, אתם מכורים: הישראלים לא מפסיקים לצלם

נתונים מסקרנים שמפרסמת "גוגל ישראל" מעלים כמה בעל סמארטפון ממוצע בישראל אוהב לצלם עם המכשיר

אומרים יותר "צ'יז" מ"הלו": בימינו אין כמעט ישראלי שאין ברשותו סמארטפון, אלא שמתברר שאין כמעט ישראלי שיש לו טלפון חכם ולא משתמש בו גם לצלם תמונות וסרטונים. והרבה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מנתוני "גוגל ישראל" עולה כי לישראלי בעל הסמארטפון הממוצע שמורים למעלה מ- 1,160 קבצי תמונות וסרטונים על המכשיר הסלולרי. 62% מבעלי הסמארטפונים מצלמים תמונות מדי יום. שיעור המצלמים תמונות מדי כמה שעות עלה מ- 21% לפני שנתיים ל- 28% כיום וכפועל יוצא, גם כמות התמונות הממוצעת השמורה בטלפון הסלולרי עלתה בשיעור של 45%.

2 מ-3 בעלי סמארטפונים מצלמים כל יום (Josep Suria,123rf.com)
2 מ-3 בעלי סמארטפונים מצלמים כל יום (Josep Suria,123rf.com)

אם תהיתם מי הצלמים המצטיינים, אז התשובה היא נשים וצעירים. לגברים יש כ-920 תמונות בממוצע במכשיר ולנשים כמעט 1,400. כמות התמונות השמורה בסמארטפון גבוהה יותר אצל צעירים ויורדת עם העלייה בגיל. בשיא מחזיקות נשים צעירות בנות 18-24 עם קרוב ל- 2,000 קבצים במכשיר ו- 82% שמעידות שהן מצלמות מידי יום.

אוהבים לצלם אוכל (חדשות 2)
אוהבים לצלם אוכל (חדשות 2)

ומה אנחנו מצלמים הכי הרבה? 51% מבעלי הסמארטפונים מצלמים הכי הרבה את הילדים שלהם. 32% נוהגים לצלם בעיקר טבע ונופים ו-25% את בן או בת הזוג. 21% מצלמים חברים וחברות, 18% את עצמם בצילום סלפי, 14% נוהגים לצלם ארוחות חגיגיות או מנות ממסעדות ו-7% את חיות המחמד שלהם. בקרב צעירים, בגילאי 18-24, שעדיין אינם בעלי משפחות, צילומי סלפי הם הנושא המצולם ביותר.