חשד: נער בן 15 ניסה לברוח משוטרים, נפל מגג ונפצע קשה

ניידת משטרה הוזעקה לישוב שוהם בשל תלונה על רעש. ככל הנראה הנער ניסה לברוח, אך החליק מהגג ונפל מגובה של 3 מטרים. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים תל השומר עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם

ילד בן 9 שנפל מהחלון בהרצליה
ילד בן 9 שנפל מהחלון בהרצליה | צילום: נענע10

נער בן 15 נפצע הלילה (שישי) באורח קשה מנפילה מגג רעפים בבית פרטי ביישוב שוהם. דקות ספורות לאחר השעה 2:00 התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום של מרחב איילון על נער שנפל מגובה שלושה מטרים, בעת שבילה עם חבריו על גג הבית. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ניידת משטרה הוזעקה למקום בשל תלונה על רעש.

חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים תל השומר כשהוא ללא הכרה, מורדם ומונשם וסובל מפגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כשבועיים נהרג אור פליסיאן, אחיו בן ה-15 של הנאשם בביצוע הרצח בבר-נוער, חגי פליסיאן, כשנפל אל מותו באתר בנייה בסמטת אבני החושן שבבני ברק. העבודה באתר הבנייה הייתה עבודת הקיץ שלו לחופש הגדול. אין חשד לפלילים.

פליסיאן הועסק במקום כמנקה. במהלך עבודתו, הוא נעמד על פיגום בקומה התשיעית של מבנה שנמצא בבנייה, ונפל. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו, והמשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

בחודש שעבר נהרג ילד בן 4 ביישוב ערוער כתוצאה מנפילה מגובה רב. במשטרה פתחו בחקירת האירוע ומנסים לברר מה גרם לילד לאבד את שיווי המשקל וליפול. צוות מגן דוד אדום שהוזעק אל היישוב שבנגב מצא את הילד כשהוא סובל מפגיעות קשות ביותר בפלג גופו העליון. בתום מאמצי החייאה נקבע מותו במקום.