בן 10 שרכב על אופניו נהרג מפגיעת רכב בשרון

רכב פגע בילד בשעה שרכב על אופניו סמוך למרכז המסחרי בכפר הס. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם הן כשלו ונקבע מותו. הנהג הפוגע עוכב לחקירה

זירת תאונת דרכים בכפר הס
זירת תאונת דרכים בכפר הס | צילום: ניב בוחבוט, דוברות מד''א

תאונת דרכים קשה אירעה אחר הצהריים (חמישי) במושב כפר הס שבאזור השרון. ילד בן 10 נהרג מפגיעת רכב חולף. נסיבות התאונה אינן ידועות וחוקרי תנועה ממרחב שרון של המשטרה פתחו בבדיקת האירוע.

סמוך לשעה 17:17 נמסר למוקד של מגן דוד אדום על פגיעתו של הרכב בילד שרכב על אופניו סמוך למרכז המסחרי בכפר הס. צוות שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם אלה כשלו ונקבע מותו.

"כשהגעתי למקום התאונה הבחנתי בילד כשהוא שוכב על הכביש ולצידו אופנים, לאחר שנפגע מרכב מסחרי שעמד במקום", סיפר הפראמדיק שי עטיה. "הילד נמצא כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק עם פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה, ניסינו לבצע בו פעולות החייאה אך הפגיעה הייתה קשה ביותר ונאלצנו לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר כי הוריו של הילד עודכנו בפרטים וכי הנהג הפוגע עוכב לחקירה על מנת לברר את נסיבות התאונה.

באירוע נוסף בו היו מעורבים ילדים, פגע אתמול בבוקר רכב פרטי בקבוצת ילדים ברחוב ירמיהו בירושלים. חובשים של מד"א פינו מהמקום נערה בת 16 שנפצעה באורח בינוני, כמו גם שתי ילדות, בנות 10 ו-14, שנפגעו באורח קל. נהגת הרכב, בת 30, נפגעה קל אף היא.

אתמול בבוקר גם נפצע נער בן 14 באורח קשה כאשר נפגע מרכב חולף ברחוב בן צבי בנתניה. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעת ראש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.