ואדי ערה: מתה פעוטה שנשכחה שעות ברכב

על פי החשד, אבי התינוקת בת ה-11 חודשים מהכפר מוסמוס, הסיע את ילדי המשפחה לגן וגילה ששכח את בתו רק בשעות אחר הצהריים. משטרת אום אל פחם עיכבה את האב, בשנות ה-30 לחייו, לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות

אמבולנס ליד זירת התאונה בכפר כנא
אמבולנס ליד זירת התאונה בכפר כנא | צילום: אתר פאנט

טרגדיה בכפר מוסמוס שבוואדי ערה: תינוקת בת 11 חודשים מתה היום (רביעי) לאחר שככל הנראה נשכחה במכונית המשפחתית למשך כמה שעות. נסיבות המקרה נבדקות על ידי שוטרים שהגיעו למקום.

סמוך לשעה 16:00 דווח למרחב גלבוע במגן דוד אדום על הפעוטה שנמצאה ברכב כשהיא מחוסרת הכרה בכניסה ליישוב מוסמוס. פרמדיקים שהגיעו למקום ניסו לבצע בתינוקת פעולות החייאה, אולם עד מהרה קבעו את מותה.

במשטרה פתחו בחקירה בחשד לרשלנות מצד אביה של הפעוטה, השנות ה-30 לחייו, ועיכבו אותו לחקירה. מחקירה ראשונית עולה כי התינוקת נשכחה ברכב הסגור למשך מספר שעות בחום הכבד ששרר באזור.

מחקירת משטרת אום אל פחם עלה כי אבי הילדה הסיע בבוקר את ילדיו בבתי הספר וגני הילדים, אולם שכח לשים את בתו התינוקת בפעוטון. רק סמוך לשעה 16:00 כשביקש לאסוף את ילדיו, הבחין כי השאיר את בתו הפעוטה בתוך הרכב הסגור.

בחודש אוגוסט האחרון מת חיים בוימל, בן 4, אחרי שנשכח ברכב סגור במודיעין עילית. מחקירת האירוע עלה אז כי מדובר במורה אשר שכח את הילד במשך שעות בתוך כלי הרכב.

"הוריו ביקשו שאעשה טובה ואסיע אותו. כך עשיתי. הוא נרדם במושב האחורי והוילונות בחלונות הסתירו אותו. פתחתי את הדלת והבנתי שאני כבר לא יכול להיזכר בדמות שלו. צרחתי 'הצלה', 'הצלה'", שיחזר נחמן שטיצר, החושד בגרימת מותו ברשלנות של בוימל.