מודיעין עילית: בן שנתיים נפל מקומה חמישית - ונהרג

סמוך לשעה 19:15 דווח לשירותי ההצלה על הפעוט שנפל ממרפסת הקומה החמישית לחצר הבניין. מסוק הוזעק לפנותו לבית החולים בתום מאמצים ממושכים להחיותו, אולם הרופאים קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה

אמבולנס
אמבולנס | צילום: בוצ'צ'ו

תינוק כבן שנתיים וחצי נהרג הערב (רביעי) אחרי שנפל מגובה רב בבניין מגורים ברחוב רב שמואל במודיעין עילית. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע פעולות החייאה ממושכות בפעוט שנפצע באורח אנוש, אולם בבית החולים נקבע מותו.

סמוך לשעה 19:15 התקבל דיווח במוקדי ההצלה על נפילתו של הפעוט. התינוק ככל הנראה נפל ממרפסת דירה שבקומה החמישית בבניין לעבר משטח בטון הנמצא בחצר המקום.

צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצא בפעוט פעולות החייאה והצליח להחזיק לו את הדופק. למקום הוזעק מסוק על מנת לפנות את התינוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הוא פונה כשהוא מונשם, מורדם וסובל מפגיעת ראש קשה. עם זאת, בבית החולים התקשו הרופאים לייצב את מצבו ועד מהרה נקבע מותו. במחוז ש"י של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות המקרה שעדיין אינן ברורות.

לפני כחצי שנה, נפל תינוק מקומה שישית ברחוב שאולזון בשכונת הר נוף שבירושלים. צוות מגן דוד אדום שהיגע אז לזירת האירוע פינה אותו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

שלושה חודשים קודם לכן, נפגעה תינוקת בת שנה ושלושה חודשים מאום אל-פחם באורח קשה מנפילה מביתה שבקומה השלישית, ופונתה לבית החולים העמק בעפולה.

עדכון ראשון: 19:51