בן 17 טבע בסחנה; חשש: 3 בני משפחה טבעו באשקלון

חיפושים נערכים אחרי שלושה צעירים בני משפחה מהדרום שנכנסו למים בחוף דלילה באשקלון ונעלמו. בסחנה נמשה מהמים צעיר בן 17 אחרי שטבע. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש, אולם שם נקבע מותו

חיפושים אחרי בני משפחה שטבעו בחוף דלילה באשקלון
חיפושים אחרי בני משפחה שטבעו בחוף דלילה באשקלון | צילום: חדשות 10

כוחות משטרה, בסיוע מסוק, עורכים הערב (חמישי) חיפושים אחרי שלושה אחים בני 17 עד 27 הנעדרים אחרי שנכנסו למים בחוף אשקלון. במקביל, צוות של מגן דוד אדום פינה מהסחנה צעיר שטבע ונפגע אנוש. בבית החולים העמק נקבע מותו של הנער.

קצת לפני השעה 17:00 יצרה צעירה בשנות ה-20 לחייה קשר עם מוקד 100 של המשטרה ודיווחה על שלושת אחיה, כולם בני שבט בדואי בנגב, שנכנסו למים בחוף דלילה שבאשקלון לא יצאו. תחילה לא הצליחו במשטרה להבין את הצעירה הדוברת ערבית ועל כן אבי המשפחה נכנס למים בניסיון לאתר את ילדיו, אולם ללא הועיל. לאחר מספר דקות יצרה המשטרה קשר עם המשפחה וכוחות משטרה הוזעקו לפתיחה בחיפושים.

סמוך לשעה 20:00 קיימו צוותי החיפוש התייעצות שבסיומה הוחלט לצמצם את החיפושים בשל החשיכה. לאור זאת, החיפושים, בהם השתתפו גם אנשי השיטור הימי וצוללנים של זק"א, יתמקדו רק לאורך קו החוף.

כמעט במקביל דווח כי נער בן 17 נפגע באורח אנוש אחרי שטבע בגן הלאומי סחנה שבעמק יזרעאל. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לקבלת טיפול בבית החולים העמק בעפולה. עם זאת, בבית החולים קבעו הרופאים את מותו.

חיפושים אחרי בני משפחה שטבעו בחוף דלילה באשקלון
חיפושים אחרי בני משפחה שטבעו בחוף דלילה באשקלון | צילום: חדשות 10

מוקדם יותר היום נמסר כי זוהתה גופתו של הצעיר שטבע למוות בירדן במהלך חג הפסח. מהמשטרה נמסר כי הצעיר שטבע הוא בן 25 תושב תושב הכפר הפלסטיני רמאני, הסמוך לג'נין, ששהה בארץ בניגוד לחוק.

באותו חוף באשקלון שבו נעלמו שלושת האחים, טבע למוות לפני כשנה ליאור אבטה, בן 10 מקריית גת. הוא שהה בחוף עם אחותו ואחיו, והשלושה נסחפו ונקלעו למערבולות. ארבעה ימים נמשכו החיפושים אחריו, עד שמציל זיהה את הגופה במרחק 100 מטר מקו החוף והזעיק את אנשי השיטור הימי.