מזרן הוצת בתא בכלא מעשיהו, 2 אסירים נפגעו קשה

השריפה פרצה באגף 14 בכלא מעשיהו ברמלה, לאחר שככל הנראה הוצת מזרן באחד התאים. צוות של מגן דוד אדום טיפל ב-2 אסירים שנפגעו קשה, 4 במצב בינוני ו-3 במצב קל. האש כובתה והנהלת הכלא פתחה בחקירת האירוע

כלא
כלא | צילום: רויטרס

אש בכלא: תשעה אסירים נפגעו היום (חמישי) בשריפה שפרצה בכלא מעשיהו ברמלה. האסירים נפגעו משאיפת עשן לאחר שמזרן הוצת באחד התאים באגף 14. הסוהרים הצליחו לכבות את האש והנהלת הכלא פתחה בחקירת האירוע הקשה.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

הירשמו לקבלת מבזקי חדשות ישירות לטלפון שלכם: סמסו "חדשות" ל-1397 »

ארבעה אמבולנסים של מגן דוד אדום ושתי ניידות טיפול נמרץ שהגיעו לכלא טיפלו בשניים שנפגעו קשה, ארבעה במצב בינוני ושלושה במצב קל. הם פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר, קפלן ברחובות ואסף הרופא בצריפין.

זמן קצר לפני כן פרצה אש במנוע של אוטובוס אסירים של יחידת "נחשון" של שירות בתי הסוהר, שהוביל 45 אסירים לפיזור באזור הצפון.

באזור כפר סבא הבחינו לוחמי היחידה שליוו את האסירים כי עשן עולה מחלקו האחורי של האוטובוס ונכנסו מיד למתחם כלא הדרים הסמוך.

האסירים הורדו לתאי המתנה בכלא כשהסוהרים כיבו את האש. אסיר אחד ושני לוחמי נחשון נפגעו משאיפת עשן ופונו לקבלת טיפול בבית חולים מאיר בעיר. מבדיקה ראשונית עולה כי האש פרצה ככל הנראה בגלל תקלה במנוע.