הוד השרון: בעל חנות תכשיטים נורה למוות במהלך שוד

רק יומיים אחרי שמאבטח בבנק בבאר יעקב נורה למוות, אירע שוב שוד אלים שהסתיים במוות. אלמונים ירו לעבר בעל חנות תכשיטים בדרך רמתיים. האיש, יהודה ויזלברג, נפצע אנוש, וכעבור זמן קצר נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

זירת השוד בהוד השרון - בעל חנות תכשיטים נורה למוות
זירת השוד בהוד השרון - בעל חנות תכשיטים נורה למוות | צילום: אנשיל בעק - זק"א (ארכיון)

(2:01 דקות)

בעל חנות תכשיטים בן 42 נורה היום (רביעי) למוות במהלך שוד בדרך רמתיים בהוד השרון. הוא נפצע אנוש וסבל מפציעות בפלג גופו העליון.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, אך נאלץ לקבוע את מותו של האיש, יהודה ויזלברג.

מחקירת המשטרה עולה כי שני בני אדם נכנסו לחנות התכשיטים, ככל הנראה על מנת לגנוב רכוש. לאחר שהשניים יצאו מהחנות, החל בעל החנות לרדוף אחריהם. כעבור כמה מטרים, החשודים ירו לעברו. המשטרה ממשיכה לחקור את הנסיבות ולחפש אחר החשודים בביצוע המעשה.

אביגדור שטרן, מתנדב זק"א שרון, סיפר: "מדובר באירוע קשה, גבר צעיר כבן 30 נורה למוות במרכז המסחרי של הוד השרון לעיני העוברים ושבים בכניסה לחנות תכשיטים, ככל הנראה הרקע זה שוד. צוות זק"א שרון טיפל בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים, לצערי זה הרוג שני השבוע במהלך שוד".

המקרה אירע רק ימים ספורים לאחר שוד אלים נוסף, בו נורה למוות המאבטח יניב אנגלר, בן 30 מראשון לציון, בסניף בנק הפועלים בבאר יעקב.

האירוע התרחש בסביבות השעה 18:00 כאשר אלמוני שהגיע עם אופנוע ירה במאבטח במהלך שוד - וזה התמוטט במקום. החשוד הצליח להימלט על האופנוע כשברשותו סכום כסף. צות טיפול נמרץ של מד"א מרחב איילון שהגיע לזירה מצאו את המאבטח כשהוא סובל מפציעות ירי בפלג גוף עליון. הצוות ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הקימה מחסומים בניסיון ללכוד את החשוד, שעד כה לא נעצר. במשטרה גבו תיאור של החשוד מלקוחות הבנק.

"השודד ירה בו שוב"

"ראיתי את השומר נאבק במישהו", סיפר נאמן ליבמן שהיה במקום, "אז אותו שודד השתחרר. השומר נראה המום וחטף יריה".

עד הראייה סיפר כי רגע לפני שהצליח להבין מה קורה שמע קול חבטה. "ישבנו מול אחד הפקידים ושמענו חבטה מכיוון הפתח", שיחזר. "הזדקפתי, קמתי על הרגליים ומה שראיתי זה את השומר אוחז את הידיים של השודד למעלה". הוא תאר כי שניות לאחר מכן הצליח השודד להשתחרר מאחיזתו של המאבטח, צעד לאחור ואז ירה בו.

"הוא התקדם צעד לפנים, התרחק שוב, השודד ירה בו שוב", אמר. עדי ראייה נוספים שהיו בבנק סיפרו כי הסניף היה מלא בלקוחות ועובדים וכולם נשכבו על הרצפה בפחד. השודד חבוש קסדה הספיק לגשת לכספרית עם האקדח היא מסרה לו כמה מאות שקלים ואיתם יצא מהסניף ונמלט על אופנוע.