ח"כ בן אליעזר הורדם והועבר למחלקה לטיפול נמרץ

חבר הכנסת בנימין בן אליעזר אישר להרדימו ולהעבירו למחלקה לטיפול נמרץ לצורך בדיקות. בימים האחרונים חל שיפור במצבו של בן אליעזר שאושפז בשל חיידק בריאותיו והוא אף עזב את מחלקת טיפול נמרץ למחלקה הפנימית

בנימין בן אליעזר
בנימין בן אליעזר | צילום: רפי קוץ

(21 שניות)

לאחר שבימים האחרונים נרשם שיפור במצבו הרפואי של חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר (עבודה), הורדם היום (שישי) פעם נוספת חבר הכנסת והועבר למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא בצריפין.

הצטרפו לפייסבוק שלנו »

ההרדמה בוצעה לצורך ביצוע בדיקות נוספות ובאישורו של בן אליעזר שהתאשפז בבית החולים בתחילת החודש בשל חיידק בריאותיו. חבר הכנסת הוותיק בן ה-75 הועבר בימים האחרונים מהמחלקה לטיפול נמרץ לחדר ביניים במחלקה הפנימית בבית החולים אולם כעת, עם תחילת תהליך ההרדמה, הוא שב למחלקת טיפול נמרץ.

לאורך כל תקופת אשפוזו טענו בבית החולים כי מצבו יציב, על אף שהיה קשה. כמה ימים לאחר אשפוזו חלה החמרה במצבו והוחלט להרדימו ולהנשימו בכדי לסייע לו בנשימה. מצבו הרפואי המורכב נובע גם מגורמי סיכון נוספים, ביניהם מחלות כרוניות בהן הוא לוקה וגילו המתקדם. לפני שבועיים הוא שב להכרה וחזר לנשום באופן עצמאי. כעבור כמה ימים נמסר על שיפור נוסף במצבו.

בבית החולים העריכו לפני חמישה ימים שאם יימשך השיפור במצבו, הוא יוכל להשתחרר מהאשפוז אולם כעת, עם הרדמתו מחדש, נראה כי שחרורו לא יתבצע בימים הקרובים.