אחרי שעות של חיפושים: אותרה גופתה של התיירת הנעדרת

מאות חיילים ושוטרים סרקו את אזור מושב מטע בהרי ירושלים, והבוקר נמצאה גופתה של התיירת הנעדרת כריסטין לוגן סמוך לכביש המחבר בין המושב לבין בית שמש. המשטרה סגרה את הזירה והחקירה נמשכת

חיפושים אחרי שני חשודים סמוך לכפר מטע אחרי שאישה נדקרה וחברתה נעלמה
חיפושים אחרי שני חשודים סמוך לכפר מטע אחרי שאישה נדקרה וחברתה נעלמה | צילום: חדשות 10 צילום מסך

(2:19 דקות)

.

החשש הכבד לחייה של הנעדרת התאמת: אחרי שעות של חיפושים, אותרה הבוקר (ראשון) גופתה של התיירת הנעדרת כריסטין לוגן, כשהיא מוטלת בתוך שיח, סמוך לכביש המחבר בין היישוב מטע לבין בית שמש. הכוחות שסרקו באזור איתרו את הגופה, והמשטרה סגרה את הזירה.

מאות לוחמי מג"ב ומתנדבים מכל חלקי הארץ, אנשי יחידות החילוץ מהאיזור, כלבנים ושוטרי מחוז ירושלים השתתפו הלילה בסריקות אחר התיירת הנעדרת שנעלמה באזור מושב מטע בהרי ירושלים.

צו איסור פרסום הוטל על החקירה, על המצב שבו נמצאה הגופה, על הממצאים מן הזירה ועל החשודים הפוטנציאלים. בכל זאת ניתן לספר כי עם מציאת הגופה ניתן אולי לסרטט את יום האתמול של שתי החברות. השתיים התחילו את הצהריים ביקב בבר גיורא ובסיבות השעה 15:00 הן החנו את רכבן באתר חרבת חנות. הן החלו ללכת, סטו מהשביל ושם הותקפו.

החוקרים במשטרה ובשב"כ מתרכזים בעיקר בכיוון הלאומני, אך גם הכיוון הפלילי עדיין עומד על הפרק. היום נשללה האפשרות של אלימות בין שתי הנשים בשל סכסוך כזה או אחר בינהן. יתרה מכך, הנחת העבודה של המשטרה נשענת בעיקר על עדותה של חברתה, קיי סוזן וילסון הפצועה.

הפרשה החלה כשוילסון, תושבת גבעת זאב 46, נמצאה אתמול כשהיא חבולה וקשורה וטענה כי שתיהן הותקפו על ידי צעירים ערביים. המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה, ובהן גם אפשרות שהאישה נחטפה על רקע לאומני.

הבוקר התחדשו החיפושים בשטח בגזרות השונות בפקודו של מפקד מג"ב ירושלים, תת ניצב רוני אוחנה, ובסיוע כוחות מיחידת המסוקים של משטרת ישראל וכוחות מחטיבת יהודה. במקום נפרסו חדרי פיקוד של הכוחות, אך כאמור הפרשה הסתיימה בסוף עצוב כשאותרה הגופה.