סוכנת סמויה של המשטרה התחזתה לילדה והובילה למעצרם של 31 פדופילים

במסגרת מבצע חקירתי נרחב, התחזתה סוכנת של המשטרה לילדה בת 13 וקיימה שיחות באינטרנט עם שורה של גברים, שעם חלקם אף קבעה להיפגש. היום הובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם. בין החשודים גם שוטר ממרחב תל אביב

אונס
אונס | צילום: GettyImages/אימג'בנק

(2:15 דקות)

סוכנת אחת הוביל לתפיסתם של לא פחות מ-31 פדופילים: במהלך מבצע משטרתי נרחב, התחזתה הסוכנת לילדה בת 13 וניהלה שיחות באינטרנט עם עשרות גברים מרחבי הארץ. עם חלק מהגברים היא אף קבעה להיפגש וכשהגיעו למקום, הם נעצרו.

"חלקם פתחו מצלמות, אחרים לא, חלקם דיברו בצורה מאוד בוטה, חלקם פחות", תיארה הסוכנת. "אבל לכולם, בסופו של דבר, הייתה את אותה הכוונה וזו כוונה מינית. ברגע שזה הוהבר בצורה חד-משמעית, הם נעצרו". היום הובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם. בין החשודים נמצא גם שוטר ממרחב תל אביב.

הפעילות הזו מזכירה את פרויקט "ילדים בסיכון" של חדשות 10 משנת 2007. התחקיר החדשותי הביא לתפיסתם של שורה של פדופילים, שחלקם אף הועמד לדין ונמצא אשם. בחודש שעבר גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב על אלדד בן גיא שנתפס במהלך התחקיר השגחה של קצין-מבחן למשך שנה ו-150 שעות עבודות לתועלת הציבור. ביולי 2008, נגזר על נאשם נוסף בפרשה, אייל דורה, בן 25, שהואשם בניסיון למעשה מגונה ולהטרדה מינית, עונש של ארבעה חודשי מאסר בפועל שרוצו בעבודות שירות.