רחובות: ארבעה פצועים קל בפיצוץ מטען במכונית

גבר המוכר למשטרה ושלושה עוברי אורח נפצעו בפיצוץ שאירע בשדרות הקיבוצים. השוטרים שהגיעו למקום סגרו את הזירה ופתחו בחקירת האירוע. הגבר שנפצע הועבר לקבלת טיפול רפואי ונגבתה ממנו עדות ראשונית

זירת אירוע RTX9TTP
זירת אירוע RTX9TTP | צילום: רויטרס

(2:51 דקות)

מטען חבלה התפוצץ היום (חמישי) במכונית בשדרות הקיבוצים ברחובות. כתוצאה מהפיצוץ נפצעו קל גבר המוכר למשטרה, שתי נערות וגבר נוסף. הפצועים נפגעו בפלג גופם העליון מרסיסים. הפיצוץ אירע בחלקו האחורי של המכונית, כאשר הגבר המוכר למשטרה פתח את הרכב.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום סגרו את הזירה ופתחו בחקירה. חוקרי מרחב השפלה שהגיעו לזירת הפיצוץ החלו לאסוף את שאריות המטען ולבדוק האם חלקו הורכב מחלקים שנגנבו מבסיסי צה"ל. הנפגע פונה לבית החולים קפלן בעיר, ונגבתה ממנו עדות ראשונית על מנת לבדוק אם הוא יודע מי עומד מאחורי הנחת המטען.

לפני כשלושה שבועות אירע פיצוץ ברכבו של יניב כהן, נשיא קבוצת הכדורגל מכבי קביליו יפו, המוכר למשטרה מתחום השוק האפור. בפיצוץ ובשריפה לא היו נפגעים. האירוע התרחש סמוך לבית קפה ברחוב הנשיא יצחק, בחלקו הקדמי של הרכב, שעלה באש ונשרף כליל. כוחות הכיבוי מתחנת הרצליה שהוזעקו למקום השתלטו על הדליקה.

למקום הוזעקו כוחות גדולים של המשטרה, במשטרה חשדו כי הסיבה לפיצוץ היא סכסוך בין גורמים עבריינים. גורמי מודיעין במשטרה העריכו כי ניסו לחסל את כהן בגלל חובות שצבר. בצאתו מחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ת"א סיפר: "יצאתי מהבוקר מהבית והאוטו שלי התפוצץ". עוד טען האיש כי אין לו אויבים.

כמה ימים לפי כן אירע פיצוץ ברכב של קבלן בנייה מוכר ברחוב הכבאים ברמת גן. האיש, בן 55, נפצע קל בידיו ולרכב נגרם נזק. הקבלן היה מסוכסך בעבר עם גורמים עבריינים בעולם התחתון על רקע מיקום אנטנות סלולאריות. האיש סירב לקבל טיפול רפואי והמשטרה פתחה בחקירת המקרה.