חשד: האם שהשליכה את ילדיה מהחלון פעלה תחת השפעת אלכוהול

שעות לאחר האירוע, מצבו של הילד שהושלך מחלון ביתו מוגדר קשה. אחותו שנפצעה קל עד בינוני, נחקרה על ידי חוקרי ילדים ובקשה לדעת מה שלום אמה. אב הילדים השוהה ברוסיה צפוי להגיע מחר לישראל

חצר הדירה בת"א ממנה השליכה אם את ילדיה
חצר הדירה בת"א ממנה השליכה אם את ילדיה | צילום: ראובן לב ארי, חדשות 10

(5:00 דקות)

במשטרה בודקים את החשד שהאם בת ה-38, שהשליכה הבוקר (שלישי) את שני ילדיה מחלון דירתם בתל אביב וניסתה להתאבד, הייתה תחת השפעת אלכוהול. שעות לאחר האירוע, מצבו של הילד בן הארבע מוגדר קשה, והוא סובל משברים בכל חלקי גופו. מצבה של  אחותו בת השש מוגדר קל עד בינוני.

הערב נחקרה הילדה, שמתקשרת עם הסביבה, על ידי חוקרי ילדים, שאמורים לאסוף ראיות מחד ולהתחשב במצבה הרגיש מאידך. לחדשות 10 נודע כי השאלה הראשונה ששאלה הילדה את חוקרים, היא "איפה אימא שלי, מה מצבה?".

מחר צפוי להגיע לישראל אבי הילדים השוהה ברוסיה, לאחר שאותר על ידי האינטרפול. האיש ייחקר במשטרה עם הגיעו לישראל. חקירת האירוע במשטרה כמעט והסתיימה, וכעת ממתינים לראיות האחרונות, שייאספו ככל הנראה במהלך סוף השבוע הקרוב.

כזכור, האם השליכה הבוקר את ילדיה וקפצה מחלון דירה בקומה הרביעית שבבניין ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב. כל השלושה הועברו לבית החולים איכילוב בעיר. האירוע התרחש סמוך לשעה 05:30, כשכוחות של מגן דוד אדום והמשטרה הוזעקו לחצר הבית, שם נמצאו האם וילדיה.

"תכננתי להרוג את הילדים ולהתאבד", אמרה האם לשוטרים. לדברי הכוחות שהוזעקו למקום, האמא נתנה דיווח ראשוני טרם איבוד הכרתה, ואמרה כי היא זרקה את הילדים וניסתה להתאבד. "אנחנו לא יודעים בשלב זה על איזה רקע", סיפר מפקד תחנת שכונות, סנ"צ יגאל סנקר.