המשטרה: חוטף הילדה חשוד בביצוע מעשה סדום

מעצרו של החשוד, בן 37 בעל עבר פלילי, הוארך בשבוע. הוא חשוד כי ביצע מעשה סדום בילדה בת 8 והשאיר אותה ללא בגדים ליד בית עלמין בחדרה. בית המשפט הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

(2:30 דקות)

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (שלישי) בשבעה ימים את מעצרו של בן 37 מאזור המרכז, החשוד כי חטף אמש ילדה בת 8 והשאיר אותה עירומה סמוך לבית העלמין של חדרה. על פרטיו של החשוד, בעל עבר פלילי, הוצא צו איסור פרסום למרות התנגדות המשטרה.

בבקשה להארכת המעצר, ציינה המשטרה כי החשוד הצליח לבצע הילדה את זממו. המשטרה הודיעה לבית המשפט כי האיש חשוד בביצוע מעשה מגונה בילדה.

"הקטינה הסתובבה סמוך לבית בו היא מתגוררת עם אופניים השייכים לה. החשוד חטף אותה, העלה אותה בכוח ללא רצונה לרכבו, לקח אותה לאזור בית העלמין בתוך שדה, שם הפשיט החשוד את הקטינה", נכתב בבקשה להארכת המעצר. לאחר מכן מתארת המשטרה כיצד ביצע בקטינה מעשה סדום.

בחקירתו במשטרה שמר החשוד על זכות השתיקה, אך הצהיר כי היה תחת השפעת אלכוהול וסמים. פרקליטיו של החשוד ביקשו מבית המשפט לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית על מנת לקבוע אם הוא כשיר לעמוד לדין, והשופט אהוד קפלן נעתר לבקשה.

הבדיקה הפסיכיאטרית תתקיים במהלך השבוע, כשבמקביל תימשך חקירת המשטרה. בהנחה שהחשוד יימצא כשיר לעמוד לדין, המשטרה תנסה להביא להגשת כתב אישום מזורז, שיאפשר את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הילדה נמצאה אתמול בסביבות 22:00 בבית באזור בית העלמין החדש של חדרה כשהיא עירומה. אדם שעבר במקום וראה את הילדה, דיווח עליה למשטרה. השוטרים שהגיעו למקום מצאו באזור את החשוד ואת רכבו, שם נמצאה השמלה, ועצרו את האיש.