תיק קופר: האם "האלמן הכפול" הביא למותה של אישה שלישית?

אחרי שרצח בדם קר שתיים משלוש נשותיו, ניסה לגזול מהן את רכושן, ולחמוק מהחוק - אתה חשוד שמעון קופר כי יחד עם אישה נוספת ניסה לעשוק קשישה בת 94. בנוסף, המשטרה חושדת שנסיבות מותה של הקשישה לא היו טבעיות. האם קופר רצח בפעם השלישית?

שמעון קופר, "האלמן הכפול", בבית המשפט
שמעון קופר, "האלמן הכפול", בבית המשפט | צילום: חדשות 10

"שמעון קופר זה אחת הדמויות הכי אפלות שאת יכולה לדמיין, הגדרה של חולה נפש לא עובדת עליו. הוא לא חולה, הוא בוחר להיות שם, הוא איש רע", כך אומרת עורך דין מיכל זימרן שמייצגת את בנותיה של ג'ני מור חיים, אשתו השלישית של קופר, שהורשע ברציחתה.

קופר הורשע בעבר ברצח שתיים מנשותיו והשבוע עולה המציאות על כל תסריט או דימיון. הוא נחשד גם בעושק של קשישה וקשירת קשר לביצוע פשע מתוך הכלא.

כתבות נוספות בחדשות 10 >>

אחרי הסערה: האם הרגיעה היחסית בהר הבית תישמר?

הגולנצ'יק: הקצין שאיבד את רגלו בעזה, ושב לפיקוד

ארה"ב: דובר הבית הלבן שון ספייסר התפטר מתפקידו

"כושר השכנוע שלו מטורף", אומר עורך דין אבי מנצור ניצב משנה בדימוס, "זה פיצול אישיות מזן נדיר. מצד אחד יש לו את המוח הפסיכופט, המטורף, במעשים שלו, ומצד שני אינטליגנציה למעלה, למעלה".

שותפו של קופר לתא קיים קשר עם רונית מרים סירי, מטפלת סיעודית חרדית ואם לשבעה. כשהשותף עובר כלא היא משמשת כאשת הקשר ביניהם. עם הזמן הקשר בין סירי לקופר מתהדק והופך לקשר זוגי. בתוך כך יוזם קופר קשר טלפוני עם אחת המטופלות הקשישות של סירי.

היחידה המרכזית של משטרת ירושלים מנהלת חקירה סמויה כבר חודשים ארוכים. על פי החשד קופר וסירי ניסו לרמות את הקשישה שתעביר על שמם את כל רכושה. הקשישה נפטרה לפני מספר שבועות, כשנסיבות מותה לא ברורות.