בלעדי: בת 19 טענה כי ניסו לאנוס אותה בת"א, המשטרה נמנעת מלפעול

למערכת "שישי" הגיעו עדויות של מספר שכנים בשדרות בן גוריון שטענו כי התעוררו השבוע למשמע צרחות. מקור הצעקות - חיילת כבת 19 שטענה כי ניסו לאנוס אותה באלימות. חבר שלה ג' מצא אותה לאחר חיפושים מרובים, ואילו המשטרה בחרו שלא להמשיך ולחקור את התיק. "החיילת סירבה לשתף פעולה", נמסר במשטרה

ילדה קטנה מכסה את פניה
ילדה קטנה מכסה את פניה | צילום: Getty Images

סיוט בלב ת"א: לפני מספר ימים הגיע למערכת "שישי" עדות של כמה שכנים משדרות בן גוריון בת"א, שטענו כי באחד הלילות הם התעוררו לקול זעקות מחרידות. "בחורה צעירה שנשמעה כמו חיה פצועה", הם תיארו. הצעקות הגיעו מחיילת כבת 19, שטענה מאוחר יותר כי שני גברים היכו אותה וניסו לאנוס אותה.

"אני שומע בארבע בבוקר צעקות בלי מילים", תיאר אחד השכנים ששמע את המקרה, "באתי ופתחתי את החלון, ושמעתי צעקות מזעזעות". מי שמצא אותה בחניון חבולה ומותשת הוא בן הזוג שלה ג', לאחר שלפי טענת הצעירה השניים נמלטו לפני שהצליחו להשלים את זממם.

לכתבות נוספות בחדשות 10:

ח"כ חזן נתפס כשהוא נוהג במהירות מופרזת בדרך לאילת

המלחמה ב"הון שלטון": כך הפך הטייקון נוחי דנקנר לאסיר

חשד לאונס קבוצתי של בת 22 בת"א, שני חשודים נעצרו

"ירדתי לרחוב והתחלתי לצעוק את שמה", הוא סיפר, "אף אחד לא ענה. חיפשתי על הגג, מאחורי הבניין, בשיחים, איפה לא? היא לא נמצאת. הרגשתי חסר אונים ואיבוד עשתונות מטורפים. פתאום שמעתי 'אני פה, אני פה'. היא שמעה כנראה שאני צורח, והתמוטטה כשראתה אותי ואת המשטרה".

ניידות משטרה במקום בו התפוצץ רכב בחניון ברחוב לה גווארדיה בתל אביב
ניידות משטרה במקום בו התפוצץ רכב בחניון ברחוב לה גווארדיה בתל אביב | צילום: ללא קרדיט

המשטרה מצדה לא פרסמה דבר על האירוע המטריד הזה, שהתרחש בלב תל אביב, ולאיש לא ברור מה בדיוק קרה שם. הם הגיעו למקום וניסו לאסוף סרט אבטחה מבית הקפה הסמוך. הצעירה פונתה לבית החולים וולפסון שבחולון, לאחר שפרקה את כתפה ונחבלה בכל גופה.

מהמשטרה נמסר: "החיילת ובחור נוסף שהיה עימה, היו מעורבים בקטטה בסמוך לאחד המועדונים בת"א. השניים עזבו את המקום ובהמשך החבר הזעיק את המשטרה לאחר שעלה בו החשד כי היא זקוקה לעזרה. כוחות משטרה הגיעו לבניין בו היא מתגוררת, סרקו את האיזור ולא מצאו דבר מלבד את החיילת כשהיא תחת השפעת אלכוהול".

עוד הוסיפו: "על אף שסירבה למסור את גרסתה השוטרים ביקשו לבחון את האפשרות כי הותקפה, היא נלקחה לביה"ח ונבדקה ע"י רופא אשר קבע כי אין ממצאים לתקיפה מינית. החיילת סירבה בתוקף לשתף פעולה ולמסור את גרסתה באשר למה שעבר עליה באותו לילה".