בנט: "אנחנו במערכה כדי למנוע את דומא שתיים, ואנחנו ננצח בה"

שר החינוך נפתלי בנט השתתף הבוקר בחפירות ארכיאולגיות בשיתוף עם תלמידים מ"מסע ישראלי", והתייחס לניסיון למנוע מקרה נוסף כמו שריפת משפחת דוואבשה בדומא: "מול טרוריסטים אלימים יש לדבר ולפעול באופן ברור. אנחנו היום במערכה כדי למנוע את דומא שתיים"

נפתלי בנט ותלמידים בחפירות ארכיאולוגיות בפארק עדולם
נפתלי בנט ותלמידים בחפירות ארכיאולוגיות בפארק עדולם | צילום: אסף פרץ, באדיבות רשות העתיקות

בבוקר שלמחרת פיצוץ פרשת "חתונת השנאה", התייחס היום (חמישי) שר החינוך נפתלי בנט לפרשה שעוררה הדים רבים בפוליטיקה הישראלית: "מול טרוריסטים אלימים יש לדבר ולפעול באופן ברור. אנחנו נמצאים במערכה כדי למנוע את דומא שתיים, ואנחנו ננצח בה".

בנט השתתף הבוקר עם בני נוער בחפירות ארכיאולגיות בפארק עדולם שבשפלת יהודה, במסגרת התוכנית החינוכית של ארגון "מסע ישראלי". "אני נמצא פה היום עם נוער ערכי, חוקר, סקרן וציוני - זה הנוער של ישראל 2015, ולא תופעות מגונות כמו שראינו בימים האחרונים", אמר השר בנט, "הנוער הדתי והחילוני כאחד תורם למדינת ישראל ויש לנו דור נפלא".

משטרת ישראל הודיעה הבוקר כי כבר לפני מספר ימים היא החלה בחקירת האירוע, בו נצפו פעילי ימין מניפים ודוקרים את תמונתו של עלי סעד דוואבשה שנרצח בהצתת בית משפחתו בדומא, וכי היא קיבלה אישור מהפרקליטות כדי להמשיך בחקירה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בעצמו לפרשה, ואמר כי "איננו מוכנים לקבל אנשים שכופרים בחוקי המדינה ושאינם רואים את עצמם כפופים להם. התמונות האלו מעידות עד כמה השב"כ לביטחון של כולנו".

חוגגים בחתונת ימין קיצוני עם כלי נשק
חוגגים בחתונת ימין קיצוני עם כלי נשק | צילום: חדשות 10