סרן זיו שילון משתקם: "עכשיו החלום הוא להחזיק את הילד שלי"

שנתיים לאחר שאיבד חלק מידו בפיצוץ מטען בעזה הציע סרן זיו שילון לחברתו נישואין • ואולם אז פרץ מבצע "צוק איתן", שסיכן את החתונה שתוכננה להתקיים בדרום • למרות זאת השניים נישאו תחת איום הקסאמים, ושילון שחולם לחזור ולפקד התפנה לחלום נוסף: "לאחוז בילד שלי"

סרן זיו שילון מציע נישואים לחברתו
סרן זיו שילון מציע נישואים לחברתו | צילום: חדשות 10

היה זה קיץ של תהליך השלמה מייסר אך מלא הצלחות בחייו של סרן זיו שילון, שלפני כשנתיים איבד חלק מידו בפיצוץ מטען צד על גבול הרצועה - ובחודשים האחרונים נישא לחברתו, עדי.

חודש אוגוסט האחרון שמור בזיכרון הישראלי כחודש בו נקטעה שיגרת החיים בישראל בירי מטחי קסאמים וגראדים. את זיו שילון, שמאז פציעתו קשה השתקם משמעותית, תפס סבב האלימות באימוני ספורט אינטנסיביים בענף אתגרי חדש בחייו. שילון התאמן לתחרות "איש הברזל": מירוץ המשלב בין שחייה, מקצה על אופניים ומרתון - אימונים שנקטעו בשל המלחמה.

אלא שהפגיעה בשגרת האימונים הייתה קלה לעומת האיום שרבץ בצל הקסאמים על התחלה אחרת בחייו של שילון. לפני מספר חודשים במהלך כנס של ידידי צה"ל בארצות הברית בו הרצה שילון, הציע נישואין לחברתו עדי. "לא רק הלוחמים עושים עבודה אלא גם נשותינו, חברתנו ואימהותנו", פנה לחברתו מעל הבמה, "עדי, את העוגן שלי ואני רוצה לבקש ממך להינשא לי".

למרות החששות מהמציאות הביטחונית, לפני כחודש וחצי הוא וזוגתו עדי התחתנו בדרום, כשברקע הטילים. "זו המציאות, אם לא נתחתן בדרום איפה נתחתן?", אמר שילון. "עכשיו זה שני חלומות, פעם זה היה להחזיק נשק ולחזור לפקד. היום זה להחזיק נשק ומצד שני להחזיק גם את הילד שלי, לא צריך יותר מזה".