פיגוע פלילי ברמלה: שלושה אנשים נפצעו קשה מאוד בפיצוץ במועדון

המשטרה חושדת כי אדם הגיע למועדון הסמוך לשוק ברמלה, שפך מיכל דלק והצית אותו. אחד הנפגעים פונה לבית החולים תל השומר עם כוויות בכל חלקי גופו, ארבעה נפגעים אחרים נשלחו לבית החולים אסף הרופא. החשד הראשוני: סכסוך עסקי בין המצית לבעל המועדון

מועדון ברמלה בו אירע פיצוץ
מועדון ברמלה בו אירע פיצוץ | צילום: דן אביב, "חדשות 24"

פיצוץ אירע הערב (שלישי) במועדון קלפים ששימש גם כבית קפה בעיר רמלה, ברחוב יצחק שדה, במה שנראה כפיגוע על רקע פלילי. חמישה בני אדם נפצעו כתוצאה מהדליקה, שלושה מהם באורח קשה.

על פי דיווח ראשוני שהגיע למשטרה, חשוד שהגיע למועדון בעיר, הנמצא בסמטה קטנה ליד השוק, שפך בו דלק והצית את המקום על יושביו. נראה כי לאדם החשוד בהצתה - כאשר ייתכן ובאירוע היה מעורב גם בלון גז - היה סכסוך עסקי עם בעל המועדון.

כתוצאה מהדליקה, נפצעו שלושה מהאנשים קשה מאוד, ושניים קל עד בינוני. חמשת הנפגעים פונו מהזירה בתוך קצת יותר מחצי שעה: אדם כבן 50 נשלח לבית החולים תל השומר עם כוויות בכל חלקי גופו, וכל היתר, כולל שניים קשה מאוד עם כוויות על 40-60 אחוזים משטח גופם, הגיעו לבית החולים אסף הרופא. למקום ממשיכים להגיע בשעות הלילה פצועים נוספים הסובלים משאיפת עשן.

בעת שמשפחות הפשע השתוללו ברחובות ישראל בחודשים האחרונים, וניהלו מאבק עיקש זו בזו ונגד רשויות החוק, דווקא רמלה היתה שקטה יחסית. בין היתר גבו הפיצוצים וחיסולי החשבונות את חייהם של חברים בארגוני הפשע בפתח תקווה, באשדוד, באשקלון ובתל אביב. למרות ריבוי המקרים, והירידה בתחושת הביטחון האישי של האזרחים, הצהיר רב ניצב יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה, בחודש שעבר בכנסת, כי התקופה הנוכחית "תיזכר בעתיד כאחת המוצלחות ביותר של משטרת ישראל".