ארבעה פועלים נפלו בתל אביב ונלכדו בבור, קשיש נפל מגובה רב ונהרג בנתניה

הפועלים שעבדו ברחוב פיארברג במרכז תל אביב נפלו כתוצאה מקריסת פיגום או ממעלית שקרסה, ונלכדו בבור בעומק כ-15 מטרים. מצבם קשה והם מטופלים במקום. בנתניה, נפל קשיש בן 80 מגובה ברחוב הגולן ומותו נקבע במקום

בניין ברחוב פיארברג בתל אביב, בו נפלו ארבעה פועלים לפיר מעלית
בניין ברחוב פיארברג בתל אביב, בו נפלו ארבעה פועלים לפיר מעלית | צילום: חדשות10

ארבעה פועלים נפלו אחר הצהריים (ראשון) מגובה של כ-13 מטרים ברחוב פיארברג שבמרכז תל אביב, ונלכדו בפיר מעלית בעומק 15-20 מטרים. אחד מהם, בן 35, נפצע קשה בראשו ובפגיעה רב מערכתית, ושלושה נוספים נפצעו בינוני. בן 16.5 עם פגיעות ראש וחזה ובן 42 עם חבלת חזה פונו לבית החולים איכילוב, ובן 23 במצב בינוני, עם פגיעת ראש וחבלות בגפיים, פונה לבית החולים תל השומר. לאחר כשעתיים, הושלם חילוצם מהבור.

אתר הבנייה בסמטת אבני החושן בבני ברק, שבו נפל אל מותו צעיר בן 15
אתר הבנייה בסמטת אבני החושן בבני ברק, שבו נפל אל מותו צעיר בן 15 | צילום: עוזי פרלמוטר - חדשות 24

לגבי נסיבות התאונה, הדיווחים עדיין סותרים. על פי גרסה אחת של כוחות החילוץ נפלו הפועלים מפיגום, וגרסה אחרת מסרה כי מדובר בקריסת מעלית. מה שנראה עד עכשיו זה שהארבעה עמדו באותו מקום, כאשר לפתע קרסה הפלטפורמה עליה שהו, והם צללו עשרות מטרים מטה.

פראמדיקים של מגן דוד אדום וחובשים מתנדבים של איחוד הצלה מטפלים בשטח בנפגעים, לאחר שצוותי הכיבוי הצליחו לחלצם. כל הנפגעים היו בהכרה.

בנתניה, במקביל, נפל אחר הצהריים קשיש כבן 80 מגובה רב, ונהרג במקום. חובשים של איחוד הצלה מיהרו למקום כדי להציל את חייו, אבל לא נותרה להם ברירה אלא לקבוע מוות במקום. נסיבות האירוע נבדקות על ידי חוקרי המשטרה.