פצוע קשה, ו-2 קל באירוע ירי ליד כרמיאל

אלמוני פתח באש לעבר רכב בצומת עין אל-אסד ופצע את הנהג באורח קשה. 2 צעירים בשנות ה-20 לחייהם שנסעו מאחוריהם נפצעו קל. צוות של מגן דוד אדום העניקו להם טיפול ונערכים לפינויים לבתי החולים בצפת ובחיפה. היורה נמלט מהמקום והמשטרה הציבה מחסומים כדי לתפוס אותו

אמבולנס
אמבולנס | צילום: רויטרס

שלושה צעירים נפצעו בשעות אחר הצהריים (שני) מירי בצומת עין אל-אסד, הסמוכה לכרמיאל. במשטרה אומרים כי הרקע לאירוע פלילי וכי היורה פתח באש לעבר הרכב בו נסעו הצעירים ונמלט מהמקום באורח רגלי, אך נבדקת גם אפשרות כי הוא עלה על רכב שהמתין לו.

הפצועים הם נהג רכב, בן 30, שנפצע באורח קשה. נהג ונוסע שנסעו ברכב בעקבותיו נפגעו באורח קל. צוותים של מגן דוד אדום העניקו טיפול לפצועים ופינו אותם לבתי החולים רמב"ם שבחיפה וזיו שבצפת.

בדיוק לפני שלושה שבועות נפצע תושב קריית ים, בן 34, באורח בינוני עד קשה בפיצוץ רכבו בעת שישב בו. במשטרה בודקים את זהותו של הפצוע והאם ייתכן ומדובר בניסיון חיסול על רקע פלילי.

כוחות משטרה ומגן דוד אדום ממרחב כרמל הוזעקו לרחוב התבור בעיר. פרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לנהג הרכב טיפול ראשוני במקום. לאחר מכן הם פינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו התחתון. במשטרה פתחו בחקירת האירוע ומנסים לברר האם מדובר באירוע על רקע פלילי.