רמלה: אם איבדה שליטה על רכבה מחוץ לבית הספר, שתי בנות 10 נפצעו קשה

תאונה קשה התרחשה מחוץ למוסד חינוכי ברחוב רש"י ברמלה. אישה שהגיעה לאסוף את ילדיה בתום יום הלימודים לחצה על הגז במקום על הבלמים ופגעה בשלוש ילדות. 2 נפצעו קשה, אחת נחבלה קל בגפיה. האם פונתה אף היא במצב של חרדה

זירת הדריסה של 4 ילדות מחוץ לבית ספר ברמלה
זירת הדריסה של 4 ילדות מחוץ לבית ספר ברמלה | צילום: חדשות 10

שתי ילדות בנות 10 נפצעו היום (ראשון) באורח קשה מפגיעת רכב, ביציאה מבית ספרן ברחוב רש"י ברמלה. ילד נוסף נפצע קל עם חבלות בגפיים. מחקירה ראשונית עולה כי אמן של אחת הבנות ככל הנראה איבדה שליטה על הרכב ופגעה בהן.

התאונה התרחשה כאשר האם הגיעה לאסוף את הילדות בתום יום הלימודים. מסיבה שעדיין אינה ברורה, היא לחצה על דוושת הגז במקום על הבלמים ופגעה בהן בחזית הרכב. לאחר מכן היא נסעה לאחור ופגעה בילד נוסף.

חוקרי התנועה של מרחב שפלה יבדקו אפשרות שתקלה טכנית ברכב הובילה לתאונה. החוקרים יבדקו מדוע הרכב נסע לאחור לאחר הפגיעה בשתי הילדות, וייתכן שדוושת הגז נתקעה.

צוותי מגן דוד אדום פינו את הפצועות לבתי החולים שיבא בתל השומר ואסף הרופא בצריפין. הפצועות קשה סובלות מפגיעה רב מערכתית ואחת מהן נצאת על שולחן הניתוחים. האם הפוגעת התעלפה ופונתה אף היא, כשהיא מוגדרת נפגעת חרדה.

המשטרה עצרה הבוקר גבר בחשד כי גנב אוטובוס בשעות הלילה ופגע בכנה מכוניות באזור הדרום. בשעה 10:50 התקבל דיווח במוקד המשטרה על אוטובוס שדוהר בכביש 25 ומנגח כמה מכוניות. לכביש הוזעקו כוחות משטרה, שעצרו את האוטובוס במכתש הקטן בסיוע של קצין ביטחון מאזור ים המלח.

 

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר באוטובוס של חברת "מטרופולין" שנגנב במהלך הלילה מבאר שבע. החשוד, בן 40, הינו ככל הנראה לוקה בנפשו. הוא נעצר ונלקח לחקירה. באירוע לא היו נפגעים.