ילד כבן 10 שיחק בחבל ונחנק, מצבו קשה

צוות מגן דוד אדום שנקרא לבית בשכונת בית חנינה מצא את הילד ללא הכרה, ופינה אותו במצב קשה מאוד לבית החולים. בראש העין נפצעו שני אחים שדקרו האחד את השני במהלך קטטה, וסמוך לקיבוץ עינת נפגע גבר באופן חמור בידו כתוצאה ממצנח רחיפה

אב ירה באשתו ובבנותיו בדבוריה שבצפון
אב ירה באשתו ובבנותיו בדבוריה שבצפון | צילום: אלי לוי

כוחות הרפואה וההצלה פתחו היום (שישי) את סוף השבוע שלאחר החג עם לא מעט עומס, והוזעקו לשורה של אירועים שונים ברחבי הארץ. החמור שבהם אירע בשכונת בית חנינא שבירושלים, שם נפגע ילד באורח קשה מאוד כתוצאה מחנק.

פרמדיקים וחובשים ממרחב ירושלים של מגן דוד אדום הגיעו לבית בו מתגורר הילד, כבן 10, ומצאו אותו כשהוא מחוסר הכרה. ככל הנראה הוא נחנק במהלך משחק בחבל. הילד פונה לבית החולים הדסה עין כרם תוך שמבוצעות בו פעולות החייאה, ושם מנסים הרופאים לייצב את מצבו.

סמוך לקיבוץ עינת נפגע גבר כבן 55 באופן קשה מאוד בידו, ככל הנראה ממצנח רחיפה. הוא קיבל טיפול במקום ופונה לבית החולים בילינסון כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

בשעות הצהריים נקראו כוחות מגן דוד אדום לדירה בראש העין בעקבות ויכוח שפרץ בין שני אחים, כבני 40 ו-50. האירוע התפתח לתקיפה של ממש לאחר שהשניים דקרו האחד את השני באמצעות חפץ חד. מצבו של אחד מהם קל, השני קל עד בינוני.

שלושה בני משפחה נוספים שהתערבו בתגרה, שפרצה בשל סכסוך משפחתי, פונו אף הם לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. במשטרה מכירים את זהותם של כל המעורבים באירוע ופתחו בחקירה בנושא.