הנכים ממשיכים במאבקם: נחסמה הכניסה לאשדוד

ארגוני הנכים ממשיכים בהפגנות המחאה בדרישה להעלאת הקצבאות והשוואתן לשכר המינימום. עשרות נכים שהפגינו בכניסה הצפונית לאשדוד הביאו לחסימת התנועה

הנכים ממשיכים במאבק
הנכים ממשיכים במאבק | צילום: נעמי מורבייה, מטה מאבק הנכים

הנכים ממשיכים במאבקם להעלאת הקצבאות והשוואתן לשכר המינימום, והיום (חמישי) הפגינו בכניסה הצפונית לאשדוד וחסמו את הכביש. מהמשטרה נמסר כי צומת ניר גלים בכביש 41 נחסם לתנועה בעקבות הפגנת המחאה והכוחות במקום מפנים את התנועה לדרכים חלופיות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"למבקשים להגיע לעיר אשדוד יש להיכנס בכניסה הדרומית מכביש 4. כך גם למבקשים לצאת מהעיר", אמרו במשטרה. ביום ראשון האחרון הפגינו הנכים וחסמו שניים מהצירים המרכזיים בישראל. בשעות הבוקר הם חסמו עם כמה כלי רכב את כביש 4 באזור מחלף בצרה ומאוחר יותר את כביש מספר 1 באזור מחלף לטרון.

"ההפגנה הבוקר היא תוצאה של ההתנהלות הקלוקלת של מקבלי ההחלטות, ששוכחים ש-'הנכים האלה' הם קודם כל בני אדם", אמר אז אלכס פרידמן, מוביל מאבק הנכים ויו"ר ארגון "נכה לא חצי בן אדם". "אני שב ומזהיר את ראש הממשלה, תפעל ברצינות הראויה לנושא לפני שיקרה פה אסון".

בחודש שעבר הפגינו הנכים מול מעון ראש הממשלה בירושלים, מיד לאחר פרסום המתווה שהציג נתניהו להעלאת הקצבאות. "מטרת פרסום התוכנית היא הורדת גובה הלהבות ודיכוי מאבק הנכים", תקפו הנכים את תכנית נתניהו.