עולה חדשה: אדוונסד אנרג'י מודיעה על הקמת מרכז פעילות בישראל

אדוונסד אנרג'י (Advanced Energy ) הכריזה על כניסתה לישראל ועל פתיחת מרכז פעילות בקיסריה. החברה מתמקדת בפיתוח בקרים המיועדים לתעשיית הסמיקונדקטורים כמו גם לתעשיות נוספות

Capture 36 3

אדוונסד אנרג'י אינדסטריס מובילה עולמית במערכות הספק והמרת מתח מדויקות ולפתרונות מדידה ובקרה – הודיעה היום (ד') על פתיחה חגיגית של מרכז חדש בקיסריה, ישראל. בחברה, שמרכזה בפורט קולינס, קולורדו, ארה"ב, אומרים כי המרכז החדשני כולל משרדים, מרכז שירות, ומעבדת מו"פ, ואמור לתומך באסטרטגיית הגידול וההתרחבות העולמית של אדוונסד אנרג'י. בשלב הראשון המרכז יספק תמיכה עבור הלקוחות הישראליים בתחומי הציוד לתעשיות הסמיקונדקטור, למערכות רפואיות וביטחוניות ולתחומים נוספים. בחברה מקווים כי נוכחותו של מרכז שרות מקומי יאפשר תמיכה מיטבית בלקוחות הישראליים כמו הרחבת היקף הפעילות המקומית.

"המרכז החדש שלנו בישראל מדגיש את המחויבות שלנו להרחבת היצע הפתרונות שלקוחותינו מקבלים" אומר יובל וסרמן, נשיא ומנכ"ל אדוונסד אנרג'י. "בנוסף להתקרבות הגאוגרפית שלנו ללקוחות קיימים, הנוכחות המקומית מעניקה לנו הזדמנות להרחיב את קהל לקוחותינו, הן בתחומי הסמיקונדקטור, והן בפן הרחב יותר של תעשיית ההיי טק הישראלית הגדלה במהירות. בנוסף, המתחם החדש יאפשר לנו להגביר את שיתופי הפעולה עם מרכזים טכנולוגיים חדשניים בארץ".

[youtube_embed youtube_id='https://www.youtube.com/watch?v=zWnEoGAxlNk&feature=youtu.be']

אמיר ווקס, מנכ"ל אדוונסד אנרג'י ישראל מוסיף: "המרכז החדש שהקמנו בקיסריה, מביא עמו ערך רב ללקוחות מקומיים ע"י שילוב של מרכז שירות, מעבדת מו"פ לטובת תכנון מותאם-לקוח, ותמיכת מכירות – הכל תחת קורת גג אחת, ומאפשר נגישות לידע והניסיון העצום שקיים באדוונסד אנרג'י העולמית. כמו כן מחלקת המו"פ בישראל תעסוק באיתור טכנולוגיות ישראליות שעשויות להיות רלוונטיות לפעילות הליבה של החברה. החברה הקדישה למעלה מ-3 עשורים על מנת לאפשר פריצות דרך בתחומים של מערכות הספק והמרת מתח, לשכלל את רמות הדיוק והביצועים של מערכות אלו, ולהוות מנוע של צמיחה לתעשיית הסמיקונדקטור העולמית כמו גם תחומי תעשיה נוספים. החברה הרב-לאומית, בעלת מערך תפעול גלובלי, מספקת טכנולוגיה המאפשרת את ייצורם של מוצרים יומיומיים בשלל תעשיות, ביניהן: ציוד רפואי, בטחוני, תעשיית הרכב, יצור זכוכית, פלדה ותעשיות נוספות".