אסון בעמק חפר: גבר בן 47 נהרג מפגיעת ברק

יעקב משק נמצא בשדות סמוכים לקיבוץ העוגן כשהוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות בגופו. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים הלל יפה, אך מותו נקבע במהלך הנסיעה

זמן צפייה: 00:32

יעקב (קובי) משק בן ה-47 נהרג היום (חמישי) לאחר שככל הנראה נפגע מברק בשדות שסמוכים לקיבוץ העוגן שבעמק חפר. הגבר פונה לבית החולים הלל יפה שבחדרה בזמן שהמשיכו לבצע בו טיפול מציל חיים שלא צלחו, ונהרג טרם הגעתו לשם. ממד"א נמסר כי בשעה 16:16 התקבל דיווח על המקרה במוקד 101 על גבר מחוסר הכרה, הסובל מכוויות בגופו.

הפראמדיקים של מד"א עידן שינה ועומר פקר סיפרו: "הביאו אלינו את הגבר לחבירה באמצעות טרקטורון, סיפרו לנו שמצאו אותו בשטח חקלאי כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא סובל מכוויות בגופו וללא דופק ונשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי".

יעקב משק שנהרג מפגיעת ברק בעמק חפר
יעקב משק שנהרג מפגיעת ברק בעמק חפר

מהמועצה האזורית עמק חפר ומקיבוץ העוגן נמסר: "קרה לנו אסון גדול הערב. אבל כבד ירד על קיבוץ העוגן ועמק חפר כולו. קובי נולד וגדל בקיבוץ, בחור חמד, אהוב על כולם. כמנהל הנוי של הקיבוץ הוא עסק במשך שנים בטיפוחו, בחריצות ובהתמדה. עם היוודע דבר האסון הגיעו למקום צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי החינוכי של המועצה, על מנת לתמוך ולסייע למשפחה בשעה קשה מנשוא זו". עוד נמסר כי "המועצה והקהילה כולה מחבקת את בני המשפחה והחברים".