הרוגה מפגיעת רכבת בת"א; טכנאי מעליות מת בתאונת עבודה בר"ג

אסון בתחנת סבידור-מרכז: בת 42 שלקתה באירוע רפואי נפלה לפסים ונפגעה מרכבת. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. ברמת גן: טכנאי מעליות נפגע ממשקולת מעלית. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה וקבע את מותו

זמן צפייה: 01:51

אישה בת 42 נהרגה היום (חמישי) מפגיעת רכבת בתחנת סבידור-מרכז בתל אביב. ככל הנראה, היא נפלה לפסים בעקבות אירוע רפואי. צוותי רפואה שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה החלו בבחינת נסיבות האירוע.

עד ראייה שהיה במקום סיפר לחדשות 13: "עמדתי שם ודיברתי בטלפון, פתאום ראיתי דמות מתגלגלת על המסילה. בום, היא פשוט נפלה. זה היה אולי 7 מטרים ממני. היא לא קפצה, היא פשוט נפלה לרציף. הרכבת פגעה בה, היא נפלה והרכבת בדיוק הגיעה. לא הייתה לרכבת שום אפשרות לעצור".

מרכבת ישראל נמסר כי "בשל האירוע, ייתכנו בשעה הקרובה עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור". עוד נאמר כי התקלה ברשת החשמל הרכבתית תוקנה, ותנועת הרכבות שהופסקה זמנית הבוקר בשרון מתחדשת בהדרגה.

נוסעים ברכבת ת''א השלום
נוסעים ברכבת ת''א השלום | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

זמן קצר לאחר מכן דיווחה המשטרה על טרגדיה ברמת גן, כאשר טכנאי בן 52 נהרג מפגיעת משקולת של מעלית ברחוב יד שלום שבעיר: "גורמי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. שוטרים במקום והנסיבות נבדקות".

חובש רפואת חירום במד"א יהודה לונדנר סיפר: "נכנסנו לבניין וראינו את הגבר שוכב בפיר של המעלית כשהוא לכוד. תוך כדי פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה. ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".