אביו של יהודה ספד לו: "איך נוכל להכיל את האסון?"

הלוויתו של יהודה דימנטמן שנרצח בפיגוע סמוך לחומש החלה בהר המנוחות בירושלים. אביו הבטיח בבכי שידאג לנכדו דוד שרק נולד: "יהיה כמו אחד מבנינו, כמו ה-11 שנשארו. 12 אחים אנחנו, האחד איננו"

זמן צפייה: 00:19

לאחר מסע הלוויה שהחל בישיבת חומש, הגיעו מאות המשתתפים להר המנוחות בירושלים ללוות את יהודה דימנטמן ד"ל למנוחות. אביו, הרב מרדכי דימנטמן ספד לו: "יהודה בן הזקונים האהוב שלנו איננו. יהוד'לה 12 אחים אנחנו, האחד איננו. כולם אהבו אותו והחזיר אהבה לכולם, שמח ומשמח. אנחנו לא יודעים איך נוכל להכיל את האסון שקרה לנו".

[brightcove_iframe video_id='העלאת וידאו GEOBLOCKכןלאהעלאת אקספרס זמן התחלה זמן סיום קטגוריה1 בחר קטגוריה מספר פרק סוג קיטוע בחר מספר קיטוע ווטרמארק קצרים תאור פירוט פירטי הפקה מספר האוס סיומת קובץ וידאו No file chosen news-domestic-internal--2112171410 Copy Ref' autoplay='0' credit='' desc='אביו של יהודה דימנטמן בהלוויתו' poster='' kid='' duration='0'']

"הא נרצח כשחזר מלימוד בארץ ישראל בחומש - וזו צוואתו", אמר אביו. הרב דימנטמן הבטיח לדאוג לבנו של יהודה, דוד, בן פחות משנה: "לדוד בנו בן ה-8 חודשים - דוד, דוד, לא הספדתי אף פעם בן 8 חודשים. דוד יהיה כמו אחד מבנינו כמו 11 נשארו".

גיסו של יהודה סיפר עליו כי "יהודה בוער באש של שמחה ואהבת הבריות. אש של ארץ ישראל והאש הזו מחממת. כולם אוהבים את יהודה. יהודה תתפלל עלינו - תגיד לאבא שלנו די. תתפלל על אתיה תתפלל על דוד, איזה אבא".