"לא בכל יום מאבדים סכום כזה": אלפי אירו הושבו לנוסע ששכח תיק ברכבת

אנטולי, תייר שנחת בישראל ביום שישי האחרון לטובת ביקור משפחתי, איבד ברכבת תיק ובו למעלה מעשרת אלפים אירו במזומן. הנוסע המודאג הגיע אל התחנה בבהלה, וצוותי רכבת ישראל החלו לסרוק את הקרונות - עד שלאחר דקות בודדות הבחינו בתיק עם כל תכולתו מונח על אחד ממושבי הרכבת

תייר שכח תיק ובו יותר מעשא אלף אירו ברכבת
תייר שכח תיק ובו יותר מעשא אלף אירו ברכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל

תיק ובו למעלה מעשרת אלפים אירו במזומן אבד ביום שישי האחרון לנוסע הרכבת, אנטולי, תייר שנחת באותו היום בארץ לביקור משפחתי, ולאחר פנייה אל צוות הרכבת  - הוחזר לבעליו, כך נמסר היום (שני) מרכבת ישראל.

הנוסע המודאג הגיע אל תחנת הרכבת חיפה חוף הכרמל לאחר שהבין כי שכח את התיק, ואז פנה מנהל המשמרת אל צוותי הרכבת כדי שיסייעו באיתור האבדה היקרה במהרה. הצוות החל מיד בסריקת הקרונות, ולאחר דקות בודדות הבחינו בתיק עם כל תכולתו מונח על אחד ממושבי הרכבת, והתיק עם כל תכולתו הושב לבעליו.

אסי אברהמי, מנהל משמרת בתחנת חיפה חוף הכרמל, שחזר: "הגיע אליי נוסע מבוהל וסיפר לי שאיבד ברכבת תיק עם דברים יקרי ערך. אני רגיל לסייע לנוסעים באיתור אבדות, אבל לא בכל יום אנשים מאבדים סכומים כאלה. אני שמח שהצלחתי לסייע לנוסע ושזה הגיע לידיים הנכונות. בקלות זה יכל להסתיים אחרת".

הצוות שסייע לתייר ששכח תיק ובו יותר מעשא אלף אירו ברכבת
הצוות שסייע לתייר ששכח תיק ובו יותר מעשא אלף אירו ברכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל

אנטולי הנרגש ביקש להודות לצוותי הרכבת: "אני רוצה להודות לאנשי רכבת ישראל ובמיוחד לצוות שפעל בצורה יוצאת דופן למעני".