הפצוע הקשה מהפיגוע בעלי שוחרר מביה"ח: "היו תפילות רבות"

ערן טובולסקי בן ה-20, שנפצע באורח קשה מירי המחבלים שפגעו בפלג גופו העליון, אושפז מאז בביה"ח שערי צדק בירושלים - ולאחר שמצבו השתפר הוא שוחרר לביתו. הוריו סיפרו: "עברו עלינו ימים לא קלים, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל"

ערן טובולסקי בבית החולים פצוע הפיגוע בעלי
ערן טובולסקי בבית החולים | צילום: חדשות 13

לאחר שנפצע קשה בפיגוע הירי בעלי בשבוע שעבר, ערן טובולסקי שוחרר הבוקר (שלישי) מהמרכז הרפואי שערי צדק בירושלים לביתו. טובולסקי בן ה-20 הגיע לבית החולים עם פציעות ירי קשות בפלג גופו העליון, והוכנס לניתוח חירום מיידי. לאחר הניתוח הועבר למחלקת ההתאוששות ואז למחלקה הכירורגית, והיום, כאמור, שוחרר כשהוא במצב טוב.

אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, אמר: "ערן הגיע אלינו לאחר שספג פציעת ירי קשה. אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה, ומודה לכל הצוות הרפואי שלקח חלק בטיפול. ערן כעת במצב טוב יותר, מתאושש, ולשמחתנו משוחרר לביתו להמשך החלמה. אני וכל הצוות הרפואי מאחלים לו המשך החלמה טובה ובריאות".

הוריו של ערן, נעמה ואבי טובולסקי, שיתפו: "עברו עלינו ימים לא קלים, וברוך ה' אנחנו משתחררים הביתה כשהמצב של הבן שלנו טוב יותר. אנחנו מודים מקרב לב לצוות המקצועי והמסור שטיפל בערן בחמלה ומקצועיות. אנחנו מודים לכל המתפללים לשלומו של ערן, היו תפילות רבות, הפרשות חלה, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל. אנחנו מתפללים להמשך החלמתו של ערן והמשך החלמה לכל הפצועים מהפיגועים הקשים בתקופה האחרונה, ומוסרים תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפללים שלא ידעו עוד צער".

חיילי צה''ל בזירת הפיגוע בעלי
חיילי צה''ל בזירת הפיגוע בעלי | צילום: רויטרס

הפיגוע הקשה התרחש בהתנחלות עלי שבבנימין ביום שלישי בשבוע שעבר, כאשר שני מחבלים, מוהנד שחאדה וחאלד שחאדה המזוהים עם חמאס, פתחו באש סמוך לתחנת הדלק ביישוב. ארבעה בני אדם נרצחו וארבעה נפצעו, לפני שהמחבלים חוסלו.