הקטל בדרכים: רוכב אופניים נהרג מפגיעת אופנוע בתל אביב

גבר כבן 50 נהרג מפגיעת רכב כשנסע על אופניים, הוא פונה לבית חולים איכילוב במצב אנוש תוך פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה בוחנת את נסיבות התאונה. בחולון נהג רכב כבן 27 פגע ברוכב קורקינט, נמלט מהזירה, חזר - ונעצר על ידי המשטרה כיוון שהוא פסול נהיגה

זמן צפייה: 01:43

רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נהרג הערב (חמישי) מפגיעת אופנוע בתאונת דרכים בדרך לח"י שבדרום תל אביב. צוותי מד"א פינו אותוכשהוא במצב אנוש תוך פעולות החייאה לבית חולים איכילוב בעיר, אך שם נאלצו הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. רוכב האופנוע, גבר כבן 30, פונה במצב קל עם חבלות בגפיים.

הפאראמדיקים של מד"א תומר גוסמן ויערית אורן סיפרו: "ראינו במרכז הכביש רוכב אופניים שוכב מחוסר הכרה עם חבלת ראש, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה תוך פינוי לבית החולים ולצערנו שם נקבע מותו. רוכב האופנוע ישב על המדרכה עם חבלות קלות ולאחר מתן עזרה ראשונה בשטח, פינינו אותו לבית חולים במצב קל". המשטרה החלה בבחינת נסיבות התאונה.

תאונת דרכים בתל אביב
תאונת דרכים בתל אביב | צילום: דוברות המשטרה

תאונת דרכים בתל אביב
תאונת דרכים בתל אביב | צילום: דוברות מד''א

בחולון נפצע רוכב קורקינט חשמלי בן 27 מפגיעת רכב, ופונה לבית חולים שיבא תל השומר במצב בינוני. נהג הרכב הפוגע, תושב חולון בן 27, נמלט מהמקום עם רכבו, ולאחר מכן חזר לזירה ונעצר ע"י בוחני התנועה לחקירה לאחר שהתברר כי הוא פסול נהיגה.

זירת התאונה בחולון
זירת התאונה בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מוקדם יותר הערב, רוכב קורקינט חשמלי כבן 50 נפגע מרכב סמוך לצומת סירקין. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו במצב בינוני עד קשה כשהוא מעורפל הכרה לבית חולים שיבא תל השומר, כשהוא סובל מחבלת ראש.