"נלחמים בשבילו": רותם נפצע בפיגוע - חבריו ניגנו בחתונה במקומו

רותם מנסנו נפצע קשה בפיגוע הירי בתל אביב ועדיין נמצא בשיקום בבית לוינשטיין. מנסנו הוא דיג'יי והוא קבע מספר אירועים מראש בהם היה אמור לעבוד, אך בשל מצבו לא יכל להגיע אליהם. חבריו דור אבידן וניר רוזנברג החליטו להגיע במקומו ולשמח את החוגגים

זמן צפייה: 01:35

חבריו הטובים של רותם מנסנו, שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בתל אביב, ניגנו היום (שישי) בחתונה במקום חברם שנמצא כעת בשיקום בבית לוינשטיין. מנסנו הוא דיג'יי ונקבע שינגן בחתונה זמן רב מראש - אך בשל הפציעה הוא לא יכול להגיע. חבריו כתבו כי "כולנו נלחמים בשביל מנסנו. הבטחנו לרותם שעד שהוא לא חזור לעצמו אנחנו נפעל תמיד וכל התמורה תעבור אליו".

חברו הטוב של מנסנו, דור אבידן נרתם לאחר הפיגוע להחליף את מנסנו בכל חתונה ואירוע שקבע מראש כדי להמשיך ולספק לו הכנסות כשהוא בשיקום. אבידן פנה לזוגות שסגרו עם רותם לקראת חתונתם ועשרות דיג'יים מכל הארץ פנו אליו בבקשה לסייע ולנגן בחתונות.

Jbjazq
החתן והכלה וחבריו של רותם בשיחה איתו | צילום: דף הפייסבוק של דור אבידן

היום התקיימה החתונה הראשונה, רותם צפה בחתונה בשיחת וידאו כשחבריו היו על עמת הדיג'יי ושיתפו אותו במה שקורה. בפוסט בפייסבוק הם כתבו: "מנגנים בחתונה הראשונה שרותם היה אמור לנגן בה. רותם לא יכל להיות פה פיזית אבל הוא יהיה איתנו בלייב בכל רגע בחתונה".

"כולנו נלחמים בשביל מנסנו ואחד הדברים שהכי מחזק אותו בתקופה הזו - שאנחנו שומרים על כל קשרי הלקוחות שלו. הבטחנו לרותם שעד שהוא לא חזור לעצמו אנחנו נפעל תמיד וכל התמורה תעבור אליו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2303311526' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_lvzjthgm' duration='']

אתמול העלו השניים קמפיין תמיכה במנסנו שמטרתו לעזור לו בכיסוי הוצאות הטיפולים והשיקום הארוך שעומד לפניו.

לתרומה בטוחה ומידע נוסף אודות הקמפיין: https://bit.ly/3nyXPrF