סופ"ש קטלני: בן 22 התהפך עם טרקטורון ומת, אישה נהרגה במעבר חציה בנוף הגליל

הצעיר נהרג סמוך לנחל ספלול שבכרמל, לאחר שהתהפך עם הכלי שבו נסע. צוות מד"א שהגיע לזירה העניק טיפול רפואי לצעיר, שסבל מפגיעה רב מערכתית - אך בהמשך נאלץ לקבוע את מותו. במקביל, בן 39 חשוד כי פגע באישה בצפון עם רכבו, והביא למותה

אמבלונס
אמבלונס (ארכיון) | צילום: יששכר וייס, תיעוד מבצעי מד"א

סוף שבוע קטלני בדרכים: צעיר בן 22 מיקנעם עילית נהרג היום (שבת) לאחר שטרקטורון שבו נהג התהפך בשטח פתוח, סמוך לנחל ספלול שבכרמל. מדובר בתאונה עצמית על דרך עפר, סמוך ליישוב גלעד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לצעיר, שנמצא מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

במקביל, רכב פרטי פגע הערב באישה שזהותה טרם ידועה, אשר חצתה את הכביש במעבר חציה ברחוב דרך העמק בנוף הגליל. האישה פונתה במצב אנוש לבית החולים האיטלקי בנצרת, ושם נקבע מותה. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת האירוע, במסגרתה נהג הרכב, תושב העיר בן 39, עוכב לחקירה.

פרמדיק מד"א, גיא צין, סיפר: "נכנסו עם ניידת טיפול נמרץ לשטח והתקרבנו עד כמה שאפשר לאזור התאונה, עד שחברנו לג'יפ שלקח אותנו עם כל הציוד הרפואי לפצוע - שהיה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה. בעזרת טנדר שהיה בשטח חילצנו את הפצוע תוך כדי טיפול רפואי, לניידת טיפול נמרץ, ושם המשכנו את המאמצים להציל את חייו. הפציעה שלו הייתה אנושה, ונאלצנו לקבוע את מותו".