פיגומים קרסו באתר בנייה בר"ג: שני פועלים נהרגו, שישה נפצעו

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ברחוב קרניצי קבעו את מותם של שני פועלים. עוד שישה פצועים פונו לבתי החולים, בהם שניים במצב קשה. טרם התברר מה הגורם לקריסה. מנהל הפרוייקט וארבעה אנשים נוספים עוכבו לחקירה

זמן צפייה: 00:17

שני פועלים נהרגו היום (חמישי) כאשר פיגומים קרסו באתר בנייה של מבנה בן שבע קומות ברחוב קרניצי ברמת גן, ובנוסף נפצעו שישה נוספים, בהם שניים במצב קשה, שלושה במצב בינוני ופצוע נוסף במצב קל. חמישה אנשים עוכבו לחקירה - מנהל העבודה, מנהל הפרוייקט, ממונה בטיחות, קצין בטיחות והעגורנאי.

צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבע את מותם של שני פועלים, והעניקו טיפול רפואי לפצועים, שפונו בהמשך לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה, מעייני הישועה בבני ברק, ושיבא-תל השומר. אחד מהפצועים קשה הוא גבר כבן 30 עם חבלת ראש שפונה מהמקום כשהוא מורדם ומונשם.

עוד נמסר כי "כוחות מד"א מאבטחים את פעולות החילוץ של לוחמי האש וערוכים להעניק טיפול רפואי לנפגעים נוספים שיחולצו מהריסות הפיגומים". הגורם לקריסה טרם התברר וכוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה. מפקד מרחב דן במשטרה, ניצב-משנה דניאל חדד, אמר: "עושים מאמצים משמעותיים להציל חיים".

הפיגומים שקרסו ברמת גן
הפיגומים שקרסו ברמת גן

הפיגומים שקרסו ברמת גן
הפיגומים שקרסו ברמת גן

הפיגומים שקרסו ברמת גן
הפיגומים שקרסו ברמת גן | צילום: מד''א

פראמדיק מד"א ומדריך ראשי בבי"ס לפראמדיקים של מד"א עודאי בסול סיפר: "היינו במהלך שיעור בבית ספר לפראמדיקים של מד"א שנמצא ממש מספר רחובות מהאירוע כשהדיווח על קריסת הפיגומים התקבל במד"א. מיד יצאתי למקום יחד עם חניכי הקורס. ראינו את הפיגומים שקרסו ומיד חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שהגיעו גם כן".

עוד הוא הוסיף: "ברגעים הראשונים יצא אלינו פועל שנפגע באורח בינוני בראשו והוא פונה במהירות לבי"ח כשהוא בהכרה מלאה, בהמשך לוחמי האש חילצו אלינו עוד 5 פצועים נוספים כ-2 מהם היו במצב קשה, 2 בינוני ו-1 קל. לאחר טיפול ראשוני בזירה הם פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בסביבה. 2 פועלים נוספים חולצו מהריסות כשהם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".