עץ קרס בטיילת בטבריה - אישה כבת 60 נהרגה במקום

ד"ר אנה רימבורג, שנלכדה תחת עץ הדקל שקרס בגלל הרוחות העזות במתחם בית חב"ד, סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה ומותה נקבע בשטח. בנה אמר לחדשות 13: "אני בהלם, מה הסיכוי שעץ ייפול על בן אדם?"

זמן צפייה: 00:05

ד"ר אנה רימבורג, תושבת רחובות, נהרגה הערב (ראשון), לאחר שעץ דקל נשבר וקרס עליה במתחם בית חב"ד שבטיילת יגאל אלון בטבריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותה לכודה ומחוסרת הכרה ונאלצו לקבוע את מותה במקום. שוטרי המז"פ וצוותי העירייה נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות האירוע.

בנה של רימבורג אמר לתחקירן חדשות 13 אופק צח: "קיבלתי פוש שעץ קרס על אישה בטבריה. ההורים שלי נופשים שם. התקשרתי לאבא שלי והוא ענה לי: אין לנו אמא. אני בהלם, מה הסיכוי שעץ ייפול על בן אדם?"

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פשרת שרת החינוך: חיסונים בבתי הספר תמורת פתיחה מלאה של שנה"ל

שבעה בתי חולים ציבוריים: ממחר לא נקבל חולי קורונה חדשים

הסתיר את האקדח – וירה 3 כדורים: תחקיר האירוע בגבול הרצועה

דוד מריזן, פרמדיק באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "מדובר בעץ שקרס על עוברת אורח כתוצאה מהרוחות העזות. למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

יואל נגר, חובש בכיר במד"א, סיפר: "כשהגענו לטיילת ראינו את הפצועה שכובה במדשאה כשהיא לכודה מתחת לגזע עץ גדול שקרס ופגע בה. במקביל לפעולות החילוץ שלה ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

הרב יונה זילבשטרום, מהנהלת בית חב''ד שבטיילת טבריה מסר: "לצערנו, אסון קשה התרחש ממש בסמיכות לבית חב"ד הפועל בטיילת טבריה, עם עץ קרס על אישה והרגה. מיד לאחר רגעי האסון המצער, שליחי בית חב''ד נחלצו לעזור ככל יכולתם לצוותי ההצלה והבטחון במקום, וכן עזרה ככל שנדרש לבני המשפחה ושאר הנוכחים ההמומים. חשוב לציין כי בנס גדול נמנע אסון רב נפגעים. בית חב''ד משתתף בצער המשפחה ומאחל שלא תדעו עוד צער".