"זה אסון נוראי": אנה רימבורג היא ההרוגה מקריסת עץ בטבריה

ד"ר רימבורג בת ה-66, רופאת שיניים מרחובות, נסעה לטבריה לחגיגות חינה של קרוב משפחתה. היא הייתה בטיילת כאשר עץ דקל קרס מהרוחות העזות ופגע בה

זמן צפייה: 00:37

ד"ר אנה רימבורג, תושבת רחובות בת 66, נהרגה אמש (ראשון), לאחר שעץ דקל נשבר וקרס עליה במתחם בית חב"ד שבטיילת יגאל אלון בטבריה. ד"ר רימבורג הייתה שם כבר מחמישי, בחגיגות חינה לקרוב משפחה בעיר, לקראת חתונה שאמורה להתקיים ביום חמישי. בנה דוד סיפר על המקרה הבוקר: "אין לי מושג איך זה קרה איך זה נפל זה משהו שלא צריך לקרות זה אסון נוראי".

"אבא שלי ואחי היו שם, הם נסעו לטבריה לשבוע ועשו סיבוב בטיילת", הוסיף רימבורג. "הם הלכו לראות את המתחם של בית הכנסת ומשום מקום העץ נפל על אמא שלי. אני ראיתי בתקשורת "פוש" שיש הרוגה, התקשרתי לאבא שלי והוא פשוט אמר לי 'אין אמא'".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט לשאשא ביטון: "אל תגידי אי אפשר, הייתי שר החינוך"

חשד לרצח בנצרת: מוחמד סלאם בן ה-22 נורה למוות

"תגיד שהוא נסע לבד": כך הושתק מקרה הטביעה של הנער בנחל פרת

טבריה, אנה רימבורג, קריסת עץ
זירת האירוע בה קרס העץ | צילום: דוברות איחוד הצלה

דוד מריזן, פרמדיק באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "מדובר בעץ שקרס על עוברת אורח כתוצאה מהרוחות העזות. למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

יואל נגר, חובש בכיר במד"א, סיפר: "כשהגענו לטיילת ראינו את הפצועה שכובה במדשאה כשהיא לכודה מתחת לגזע עץ גדול שקרס ופגע בה. במקביל לפעולות החילוץ שלה ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

הרב יונה זילבשטרום, מהנהלת בית חב''ד שבטיילת טבריה מסר: "לצערנו, אסון קשה התרחש ממש בסמיכות לבית חב"ד הפועל בטיילת טבריה, עם עץ קרס על אישה והרגה. מיד לאחר רגעי האסון המצער, שליחי בית חב''ד נחלצו לעזור ככל יכולתם לצוותי ההצלה והבטחון במקום, וכן עזרה ככל שנדרש לבני המשפחה ושאר הנוכחים ההמומים. חשוב לציין כי בנס גדול נמנע אסון רב נפגעים. בית חב''ד משתתף בצער המשפחה ומאחל שלא תדעו עוד צער".

הלווייתה תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין ברחובות.