משפחת הפעוט והאב שמתו בהפרש של כמה ימים: "הוא פשוט נשבר"

במהלך השבעה על ישראל וייס, שמת מוות בעריסה לפני כשבוע, התמוטט אביו איציק – ומת גם הוא. בן משפחה סיפר על הטרגדיה הנוראה שפקדה אותה: "האמונה חזקה אבל הכאב הוא פנימי"

זמן צפייה: 02:23

משפחת וייס מבני ברק חוותה טרגדיה כפולה השבוע: במהלך השבעה על ישראל בן החמישה חודשים מת בעריסה, התמוטט אביו ומת – ככל הנראה כתוצאה מדום לב. "רואים באמת אהבה מיוחדת", סיפר יענקי וייס, אחיו של איציק על הקשר בין ההורים לבנם התינוק. "זאת הייתה אהבה בלי גבולות. הם לא נתנו לו לבכות אפילו רגע אחד".

"ממש כמה דקות לפני שהתחיל כל הדבר הזה עוד ישבו איתו ביחד והוא דיבר אמונה, ואמר שהכל מאת השם", שחזר האח את שהתרחש בשבעה. "אחרי כמה דקות הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב, ראו שמאוד קשה לו, מיד התקשרו למד"א".

"בן אדם כל כך שמח, שפתאום קורה לו כזה דבר, אז כמה שהוא מאמין וכמה שהוא היה חזק, הוא פשוט נשבר מזה. האמונה היא חזקה והכול, אבל הכאב הוא פנימי", סיפר גיסו של ישראל, מוטי פוקסברומר. זה דבר שאי אפשר לשלוט בו. איציק היה רוצה שנתחזק, וזה באהבה בין אדם לחברו. לכבד אחד את השני, לא להעביר ביקורת על אחד על השני".

עוד בחדשות 13:

טרגדיה בבני ברק: אב התמוטט ומת במהלך השבעה על בנו התינוק

האחים של תומר, הרוכב שנדרס למוות: "מי שנוהג – שייקח אחריות"

תאונה קטלנית בדרום: שני בני אדם נהרגו, 2 נפצעו קשה

יצחק מאיר וייס, התמוטט במהלך השבעה על בנו הפעוט ונפטר
יצחק מאיר וייס, התמוטט במהלך השבעה על בנו הפעוט ונפטר | צילום: חדשות 13

מאות בני אדם ליוו ביום ראשון למנוחות את הרב יצחק מאיר וייס, בן 31 בבני ברק, ששכל ביום חמישי האחרון את בנו התינוק ישראל, והלך לעולמו בבית החולים תל השומר לאחר שאיבד הכרתו והתמוטט במהלך השבעה.

וייס התחתן לפני כשנתיים, ולפני כחמישה חודשים נולד בנו, שמת כאמור לפני ארבעה ימים כתוצאה ממקרה של מוות בעריסה, בזמן ששהה אצל המטפלת שלו. לדברי חבריו של האב, הוא היה קשור מאוד לבנו.

אפי פלדמן, ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק, סיפר: "בשעה 14:00 קיבלנו קריאה במוקד איחוד הצלה, צוות שהגיע למקום תוך זמן קצר פגש באב שלא חש בטוב, הוא התחיל לדבר איתם – והתמוטט. הצוות החל בהחייאה, ולאחר מכן הגיעה ניידת טיפול נמרץ. בהמשך הוחלט לפנותו לביה"ח. לצערנו שם נקבע מותו. הטרגדיה היא שהמתנדב הוא אותו מתנדב שביום חמישי האחרון ביצע החייאה על בנו".