הפצועות מהפיגוע בת"א יצאו מכלל סכנה: "תודה למי שהתפלל"

סבא גבריות, בת 31, איבדה את עוברה לאחר שנפצעה בפיגוע בצפון העיר: "היה לי קשה אחרי שהבנתי את זה, אבל אני אומרת ברוך השם שאני במצב הזה לפחות". פצועה נוספת, ריקי שיינפלד (48), אמרה: "ייקח לי יותר מחצי שנה להשתקם, אבל אני חזקה"

זמן צפייה: 00:14

שתי הנשים שנפצעו קשה בפיגוע בצפון תל אביב בשבוע שעבר בו נפצעו שמונה בני אדם, יצאו מכלל סכנה, כך הודיע היום (שני) בית החולים איכילוב בו היו מאושפזות. סבא גבריות, בת 31, שאיבדה את עוברה לאחר שנתיים של טיפולי פוריות - אמרה בדמעות: "אני רוצה לומר תודה לבית החולים שעזר לי. כשהתעוררתי היה לי ממש קשה, והבנתי שהפלתי את התינוק שלי. היה לי קשה, אבל אני רוצה לומר תודה שאני במצב הזה".

סבא גבריות שנפצעה קשה בפיגוע בצפון תל אביב
סבא גבריות שנפצעה קשה בפיגוע בצפון תל אביב

ריקי שיינפלד בת 48, הפצועה הנוספת שנותרה באשפוז באיכילוב סיפרה שהיא לא זוכרת כלום מיום הפיגוע: "איבדתי את אחותי לפני שמונה חודשים, ואנ לא זוכרת דבר מהפיגוע. חיכיתי לאוטובוס בתחנה אחרי העבודה ונפגעתי די קשה בעמוד השדרה הצווארי, בנוסף לשבר שספגתי באגן. הבטחתי לאחותי שאני אשמור על המשפחה ושאהיה חזקה, כולם אמרו לי שייקח יותר מחצי שנה להשתקם אבל אני אעשה את זה ואלחם, היום אני משתחררת מטיפול נמרץ ואני רוצה להגיד תודה לכל מי שעזר לטפל בי מאז שנכנסתי לכאן".

זירת הפיגוע בתל אביב
זירת הפיגוע בתל אביב | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90