מאות השתתפו בהלווייתו של מתנדב המשטרה שנדרס למוות בנהריה

חסאם זג'ייר בן ה-32 נדרס למוות אתמול בנהריה, באירוע בו נפצע באורח בינוני שוטר נוסף. הנהג הדורס, נאסים סוח, חשוד בעבירת גרימת מוות באדישות

זמן צפייה: 02:30

מאות אנשים השתתפו היום (רביעי) בהלווייתו של סמ"ר חסאם זג'ייר, מתנדב משטרת ישראל בן ה-32, שנהרג באירוע הדריסה בנהריה אתמול. בלווייה, שנערכת בירכא, השתתפו מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי וכן נציגי ציבור רבים. "אתמול הגעת למלא את תפקידך ולבצע אכיפה של החוק אך יש מי שקוראים תיגר על החוק וביניהם העבריין ששעט עם מכוניתו אליך ואל עבר אמיר, ובאחת בבוקרו של יום זה, קופדו חייך" אמר מפכ"ל המשטרה במהלך הלווייה, והוסיף: "חוסאם, עצרנו אותו אתמול ואני מבטיח לך שהוא ישלם מחיר כבד על המעשה שעשה".

בית משפט השלום בחיפה האריך היום את מעצרו של נאסים סוח, הנהג החשוד שדרס אתמול למוות את השוטר המתנדב חסאם סג'ייר בנהריה ופצע את השוטר אמיר אבו ריש. המשטרה מייחסת לנהג גרימת מוות באדישות, ניסיון לגרום למותו של אדם והפקרה אחרי פגיעה.

עו"ד טארק נעאמנה, אשר מייצג את החשוד, אמר בתגובה: "אנחנו הראשונים שרוצים שהמשטרה תגיע לחקר האמת ולא התנגדנו למעצר. אנחנו הסכמנו שמעצרו יוארך. הוא הסכים שיישאר במעצר עד שהאמת תצא לאור".

חסאם סג'ייר מירכא, ההרוג באירוע הדריסה בנהריה
חסאם סג'ייר מירכא, ההרוג באירוע הדריסה בנהריה

סוח, תושב עראבה, הוא איש עסקים מוכר אשר שימש כיו"ר הנהלת קבוצת הכדורגל אחווה עראבה, ובשנת 2010 נעצר בחשד לירי והצתת רכב. אתמול הוא הודה במעשים המיוחסים לו במהלך חקירתו וקשר עצמו לאירוע. על פי החשד הוא דרס את השוטרים ולאחר מכן נסע בהילוך אחורי ודרס אותם שוב, ובהמשך נמלט מהזירה ונעצר כעבור זמן קצר.

כזכור, השוטרים הגיעו לאתר בנייה בנהריה לאחר שנקראו אליו, וכשביקשו לבדוק את אישורי העבודה והשהייה של הפועלים באתר הגיח רכב שנשא לוחית זיהוי ישראלית, דרס את השוטרים ונמלט מהמקום. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר החשודים במאמצים לאיתורם. נהג הרכב נעצר בהמשך בצומת שלומי.